michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Det var sku godt at høre Michael. Det går nok lidt tid før han tager sådan en lille tur igen;) ja det må man håbe .. men dte er godt nok godt klaret af en 4 mdr gammel hvalp at overleve 2 dögn skadet i minusgrader og snestorm ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 ja det må man håbe .. men dte er godt nok godt klaret af en 4 mdr gammel hvalp at overleve 2 dögn skadet i minusgrader og snestorm ... Ja det er helt utroligt, jeg var sikker på at den eneste måde han kom hjem igen var hvis nogen havde taget ham ind. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Ja det er helt utroligt' date=' jeg var sikker på at den eneste måde han kom hjem igen var hvis nogen havde taget ham ind.[/quote'] ja jeg havde også sagt til käresten at hvis han stadig var ude så var det nok slut.. men nej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Junior har da også fortjent et kæmpekødben for hurtigtænkning og stædighed, godt gået af så ung en hvalp at søge hen til kattelemmen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Junior har da også fortjent et kæmpekødben for hurtigtænkning og stædighed' date=' godt gået af så ung en hvalp at søge hen til kattelemmen![/quote'] tro mig .. han bliver mögforkälet idag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Åh hvor godt! Dejligt med happy ending :th2::):):) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 tro mig .. han bliver mögforkälet idagHan ser også en kende flad ud - men sikkert en hel del klogere på verden udenfor. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Han ser også en kende flad ud - men sikkert en hel del klogere på verden udenfor. :th2: jeg kan fortälle dig at han IKKE vil ud mere idag ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Et eller andet sted er det da held i uheld at der netop var snestorm og minusgrader, ellers havde bilen han blev påkört af jo kört så meget stärkere! Hold käft hvor ser han "nuttet" ud den lille superhund! :) (ikke at man kan sige det samme om dig Michael ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Et eller andet sted er det da held i uheld at der netop var snestorm og minusgrader, ellers havde bilen han blev påkört af jo kört så meget stärkere! Hold käft hvor ser han "nuttet" ud den lille superhund! :) (ikke at man kan sige det samme om dig Michael ) ja det er sandt .. for de körer som idioter her jo.. det må også höre op nu .. jeg har samlet underskrifter fra 210 beboere i området og skal ned og snakke med kommunen på fredag og politiet imorgen .. de får et ultimatum sat af os beboere "lav fartgupp/farthinder innan 1 marts i år og lav fartkontroller evt i form af mobile kameraer eller gör vi selv noget ved det" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2010 har en bön til alle jer med dyr kan i ikke höre ad med jeres dyrläger om de har set og behandlet sväre frostskader för..? jeg har väret på dyrehospitalet i lund og malmö samt et hav af lokale veterinärer og ingen af dem har set den slags skader för så de har ingen ide om hvordan de skal behandle det.. drees bedste bud er bare at vente og se og det kan ikke väre rigtigt.. der må väre noget man kn göre på forhånd tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Milla29 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2010 Det ser godt nok ikke rart ud! Var det evt en idé at ringe til en dyrlæge på Grønland? Jeg har fundet et nummer til en dyreklinik i Nuuk. Dyrlægen hedder Pia Cordt Olsen og tlf nr er (+299) 321819 Held og lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2010 God ide med Nuuk, alternativt kan du prøve nogle af de mere nordliggende svenske veterinäre, f.eks. Kuruna, Umeå eller Luleå. Dog uden at være dyrlæge vil jeg tro, baseret på billedet, at hunden nok kommer til at have semivæskende sår de næste par dage, måske en uge, indtil at antibiotikaen dræber det sidste. Vores hund har ligget syg med hotspots (bakteriel infektion af huden som spreder sig ret hurtigt) og han skulle igennem flere forskellige antibiotika kure før alt var helt væk. Jeg ANTAGER at situationen er sammenlignelig eftersom frostskader efterlader dødt væv der bliver inficeret. Så vidt jeg ved så kan selve frostskaden (altså det døde væv) ikke behandles, så det er et spørgsmål om hvor dybt skaden er. I øvrigt så gør det sku ondt at se hunden sådan, håber sgu det går i sig igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2010 Super at han er fundet :th2: Håber såret kommer til at hele fornuftigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 Det ser sg ikke godt ud. Hvad med at sende et par billeder samt historie til landbrughöjskolen .... burde vel väre et par kompentente mennesker der?! Bare en ide. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 Kontaktinformation Konsultationen er åben efter forudgående aftale. Du kan aftale tid kl. 8.30-13.00 mandag til fredag ved at ringe på tlf. +45 35 28 29 30. Skadestuen har døgnvagt. Mellem kl. 24.00 og kl. 8.00 kun for egne klienter. Om natten er vagthavende ikke nødvendigvis til stede på hospitalet, og skal derfor kontaktes først telefonisk på tlf. 35 28 29 30. http://www.dyrehospitalet.ku.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2010 Det ser sg ikke godt ud. Hvad med at sende et par billeder samt historie til landbrughöjskolen .... burde vel väre et par kompentente mennesker der?! Bare en ide. jeg har haft kontakt med en vet i norrland som har set billederne osv og har fået et meget mere klart svar .. jeg skal holde det rent, klippe dödt väv og hud väk och smöre med fucidin samt han skal ha smertestillende, antibiotika og en spröjte(kan ikke huske hvad den hed) hver 10 dag fy for satan det er uläkkert at sidde og klippe dödt betändt väv, hud og pels väk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2010 fy for satan det er uläkkert at sidde og klippe dödt betändt väv, hud og pels väk.. Måske er det værd at undersøge om man kan bruge maddiker til at rense såret. No kidding, det lyder mega ulækkert, men under første verdenskrig brugte man faktisk de små bæster til netop det. Iflg. Statens Serum Institut er metoden ikke helt tosset. http://www.ssi.dk/sw174.asp?ArtNo=6071943 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 vildt som folk har fulgt historien og virkeligt föler med den lille fyr.. Junior fik idag et postkort fra spanien adresseret: Junior c/o mit navn och byen. fra et helt fremmed par hvori der stod fölgende : Hej Junior vi har följt ditt öde och kamp i tidningen, tyvärr är vi i spanien en månad och kan därfor inte följa dig. hoppas det går dig väl du är en duktig hund be matte om at sända oss ett sms om hur det går hälsningar carsten och kerstin det er da södt at folk har så meget omtanke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Ja, du må også holde os opdateret om den lille fyr:) Er hans sår blevet bedre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 22, 2010 Ja' date=' du må også holde os opdateret om den lille fyr:) Er hans sår blevet bedre?[/quote'] ja meget meget bedre .. såret på maven/siden er gået fra at väre 30x10cm til at väre 3-4x6-7 cm og det på benet er også mere end halveret ... min störste bekymring nu er om bruddet på bäkkenet heler ordentligt .. dete r jo stort set umuligt at få sådan en lille fyr til at holde sig i ro ... men skal ha taget röntgen på onsdag så må vi se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
daltoft 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2010 Update!! Hey Michael, hvad med en opdatering!!! ?!?! Rart at læse at dyr som er forsvundet, kan findes igen.... det er fandme sjældent! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites