michael k 10 Anmeld indhold Skrevet February 1, 2010 er der nogen herinde der jager elle rlign og har en hund der kan opspore en hund som muligtlis er skadet blandt andre dyrespor? min lille 4 mdr gamle hvalp er kommet ud af haven og er stukket afsted et vidne siger det så ud som om at han blev påkört.. jeg har forsögt at fölge spor men der er harespor osv så det er ret svärt men nogle sporhunde leder jo specifikt efter den duft skadede dyr udsender det haster han har väret ude 1½ time nu og det bliver koldere og koldere... hvis du kan hjälpe ring 0761428638 jeg må ud og lede videre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 En idé kunne vel være en svejshund? Jeg ved dog ikke lige på stående fod hvad sådan en fætter hedder i Sverige. EDIT: Den hedder Eftersökshund herovre, tilsyneladende. Ellers er jeg sikker på Polisen kan hjælpe. Som med vildtpåkørsel, så skal man ringe til dem - og så sætter de maskineriet igang for at finde det sårede dyr. Og da du siger hvalpen muligvis er blevet påkørt, så burde de jo bare sætte igang(?). Håber du hitter vuffer igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 politiet har väret her og kört rundt og ledt de sidste 3-4 timer dog kunne de ikke rekvirere sögehund .. det fik jeg selv ordnet endda 6 stk .. men lige lidt gav det vi fandt sporet og fulgte det ret langt men da det nåede til et villakvarter hvor der var 100 andre hunde der var blevet luftet gik det koldt ... dog lader det ikke til at han er skadet .. vi må bare håbe at nogen har fundet ham og har taget ham ind eller at han har fundet et varmt sted for natten ellers så er det ude med det lille pus.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Er han kommet hjem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Nej :( det er noget skidt ... håber virkeligt at han har fundet ly og lä inat ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Er han blevet chippet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Nej :( det er noget skidt ... håber virkeligt at han har fundet ly og lä inat ... Man kan da håbe. Hvis det var været et villakvater kan det jo være nogen har fundet ham. Og hvis det er nogle uærlige mennesker, så burde han jo "dukke op" næste gang han skal til dyrlægen og de kigger på chippen. Held og Lykke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 ja han er chippet og registreret ... nu er det et ret lille samhälle her så hvis nogen pröver at beholde ham så bliver det helt sikkert opdaget alle ved det nu der har väret folk forbi her idag og hente billeder folk jeg aldrig har set för som havde hört at han var väk, bare så de kunne gå ud og lede 2 forskellige patruljevogne har väret her og spörge om vi havde fundet ham for ellers ville de köre og lede lidt, der er sedler op overalt og radio syd og radio k-stad har efterlyst ham og ystads allehanda har lavet en fin efterlysning http://www.ystadsallehanda.se/article/20100202/SJOBO/100209974/1070/SJOBO/&/Valpen-Junior-ensam-i-kylan jeg kan ikke rigtigt göre mere end bare köre og gå rundt og kalde .. min stemme er ved at give op efter at ha kaldt på ham hele natten ... håber fandme nogen har taget ham ind så han ikke er frosset ihjel ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Ikke for at gnide salt i såret, men det kunne jo tänkes at der var "nogle" der syntes at han skulle ha et nyt hjem.. Det samme er faktisk sket for min söns kat, vi ledte i en uge efter den stakkels misser og pludselig efter at have väret sporlöst forsvundet i flere måneder, var der lige pludselig "nogle" der ringede 180 km herfra=Falkenberg som havde "fundet" ham og sporet min adresse via öretatoveringen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 ja precis ... men förste gang de går til dyrlägen eller lign. så bliver det jo opdaget han er efterlyst på chipnr ... og er det nogen her i närheden kan de ikke gå tur med ham uden at nogen ser det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Ja det er godt nok en trist situation, jeg føler med dig Michael og håber i finder ham i godt behold igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 tak og ja det gör jeg også... det värste er at man ikke ved om han stadig er ude et eller andet sted ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Hvad er det for en race? Og hvor er det sket henne? Og hunden er vel chipregistreret, så hvis nogen finder den, kan man finde ejermanden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 amerikansk bulldog blanding og det skete i Vollsjö og ja han er chippet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Har lavet notits på min FB og en del hundevenner i skåne har også skrevet efterlysningen i deres status, men det er jo ikke meget man kan være ude i øjeblikket, så det er desværre ikke meget folk kan lede:sick: Vi krydser dog fingre for at I finder ham snart-i live!:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 mange tak sanne og tak gerne alle fra mig .. jeg håber så inderligt at vi finder ham .. eller bare at han er i live og nogen har ham så han ikke har måttet lide ... käresten er jo helt knust over det og ja jeg er heller ikke helt på toppen .. fandme sörgerligt den lille stakkel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Tillykke Tillykke med din hjemkomne hund! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Tillykke med din hjemkomne hund!http://www.ystadsallehanda.se/article/20100203/SJOBO/100209946/1070/SJOBO ...og godt han er inde i varmen igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Super at han er fundet, håber at alt er ok med ham. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Skøn, skøn nyhed :) Dejligt, at det endte godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Dejligt at høre den stakkels lille fyr er fundet, håber han har det godt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Rigtig gode nyheder :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Til lykke! Gad vide hvordan sådan en lille sag har klaret sig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 JAAAAAAA en som bor ca 500m herfra havde set ham ved sin garage i mandag ved midnat .. han var så kört på job og först kommet hjem idag kl 10.. han havde ikke set hunden först men da hans kat gik amok ude i entreen havde han kigget efter og der var junior som prövede at komme ind ad kattelemmen men katten jagede ham ud .. han ringede så til politiet som gav ham mit nr .. så han har altså väret ude i 2 dögn i snestorm og minus 8 grader.. skadet.. han var blevet påkört af en bil og har fraktur på bäkkenet men iogmed at han er så ung og det sidder hvor det skal mener lägerne at han nok skal komme sig hurtigt.. ellers er han ok.. han har mange skrammer, lidt frostskader og så er hn selvf. helt vildt trät ... men han kommer sig .. han er jo tydeligtvis en stärk lille kriger tak til alle som har hjulpet nu skal jeg ud og samle den störste gavekurv nogensinde tal ham som fandt ham ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Det var sku godt at høre Michael. Det går nok lidt tid før han tager sådan en lille tur igen;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites