CowboyTricks 10 Anmeld indhold Skrevet January 31, 2010 Hej folkens Jeg har to venner på besøg i 3 mdr som rigtig gerne vil træne til daglig, men de har ikke svensk ID kort. Jeg ved at de så ikke kan træne i Fitness24seven, fordi der er krav om svensk ID, men er der nogen som kender til et sted hvor de kan melde sig ind for 3 mdr kun med dansk pas??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Hej. Hvor har du fra at man skal have Svensk ID kort for at træne i Fitness24Seven ? Jeg har netop meldt mig ind i dag. Der var ingen problemer med et Dansk Kørekort som ID kort. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 min kone har også trænt i 24seven uden svensk id.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CowboyTricks 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Hvilket center er I meldt ind i? Jeg fik at vide at jeg skulle ha svensk ID da jeg meldte mig ind..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Der står "gyldigt ID samt bankkontonummer" på deres hjemmeside Min kone skulle vise pas..... Der er sikkert en sælger der har misforstået og kun beder om svensk ID Det er lige gyldigt hvilket center man melder sig ind i, det kan gøres på nettet og virker til dem alle (så vidt jeg har forstået) Men er 24seven overhovedet relvant, de skal jo skrives op for 1 år af gangn så vidt jeg kan læse... § 3 Avtalstid och uppsägningsregler Månadsbetalningsavtal löper tillsvidare även efter den första obligatoriska tolvmånadersperioden om inte medlemmen säger upp avtalet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites