Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Jeg har sgu fundet noget der kan sættes på en ATV.....der er både plov, kost og kæmpeslynge med 23hk's motor!!! Den kan kaste sneen 15 meter væk....:D Lige over til naboen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Det skal være noget med wiretræk på.....Til at vippe tingene ude foran. så skal det väre en Canam 800EFI med bandsats Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Det skal være noget med wiretræk på.....Til at vippe tingene ude foran. ellers kan den slags vel ordnes pneumatisk ... eller elektrisk.. jeg har set sådan en can-am 800 med bandsats og plov der er en i sjöbo der rydder sne med den Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Jeg aner det ikke Michael......jeg vil helst nøjes med kost og sneslynge. Ploven flytter det bare rundt.... Jeg vil gerne ha det væk....! og det skal helst være sjovt samtidigt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Jeg aner det ikke Michael......jeg vil helst nøjes med kost og sneslynge. Ploven flytter det bare rundt.... Jeg vil gerne ha det væk....! og det skal helst være sjovt samtidigt :D men kan der monteres det ene kan der også monteres det andet ellers kender jeg en god smed.. og det fåes vidst ikke sjovere end en 800ccm atv med larvefödder hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Nej for helvede. Jeg skal lige ha fundet en billig fætter med plov og træk på alle 4 på blocket... Bercomac laver de ting jeg fandt. Kender du dem?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Nej for helvede. Jeg skal lige ha fundet en billig fætter med plov og træk på alle 4 på blocket... Bercomac laver de ting jeg fandt. Kender du dem?? nej ved ikke meget om plove, slynger osv .. hvis jeg havde den med larvefödder havde jeg heller monteret en snemaskine og kört rundt og pustet endnu mere sne overalt hehe jeg elsker sne og var min a6 som din rs6 så havde jeg elsket det endnu mere hehe jeg var ude igår og lege i min kammerats delta hf integrale... se DET var sjovt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Jeg har solgt min RS6'er.....:) Jeg skal bare være sikker på at jeg kan komme ind i carporten.....:D Vil ikke bruge tt'eren til at rydde sne med.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Jeg har solgt min RS6'er.....:) Jeg skal bare være sikker på at jeg kan komme ind i carporten.....:D Vil ikke bruge tt'eren til at rydde sne med.... ok :) så du har köbt en tunet beetle... fred väre med det .. hehe nej men klart gider man bruge pengene på det så er det klart en atv der er det sjoveste .. jeg stiller bare et flak öl til den lokale snerydder så plöjer han indkörslen og gården med den store skovl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Ja....:) Det var også en måde at gøre det på..... men hader spritstive landmænd i store traktorer....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Ja....:) Det var også en måde at gøre det på..... men hader spritstive landmænd i store traktorer....:D haha ja men de fås ikke sobre ... og sjovt nok styrer han den store laster bedre spritstiv om natten end de fleste styrer deres personbiler kl 10 om formiddagen herude... 2 gange på ½ år har folk plöjet igennem haver först min og så naboens .. naboens der ramte idioten endda huset ham der kom på besög hos mig tog kun plankevärket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Det er jo sygt..... Men rimeligt imponerende at den lille Caddy kan få så meget fart på, på sådan en smal vej :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2010 Det er jo sygt..... Men rimeligt imponerende at den lille Caddy kan få så meget fart på' date=' på sådan en smal vej :D[/quote'] det er en lang vej 3.5km helt lige og så kommer der et sving .. og i det sving fortsatte han udover marken igennem en höjspändingsmast som han klippede over og et par saltoer ind i huset .. hans köler hang 2½ m oppe i et trä det hvide på taget af huset er maling han havde bag i bilen hehe billedet er taget fra svinget man kan se hvor han er kört ud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Så har han da kørt mere end 40 km/t......:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Hvad med en unimog istedet? :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 hmm Unimog ophæng på en Audi TT ... det ku' da være lidt sjovt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
REMS 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Så har han da kørt mere end 40 km/t......:D Du mener mindre end 40 km/t for jo højere hastighed jo større sikkerhed ikk sandt :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Så har han da kørt mere end 40 km/t......:D jo de havde målt ham til 138kmt og man må köre 50 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2010 Denne her MÅ I da have overvejet: http://www.youtube.com/watch?v=Jjr9mm3Qec8&feature=related Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Jeg aner det ikke Michael......jeg vil helst nøjes med kost og sneslynge. Ploven flytter det bare rundt.... Jeg vil gerne ha det væk....! og det skal helst være sjovt samtidigt :D Jeg er klar over jeg forslog en unimog tidliger, men jeg tro den her er et beder valg: http://www.kvibergsoverskottslager.se/imagelib/items/1307/original/rad48ECD.jpg http://www.kvibergsoverskottslager.se/imagelib/items/1307/original/rad37679.jpg Og er sikker på den er sjov og at sne bliver flytte ind til naboen... Så drop unimogen og køb sådan en istedet det ser altså også ud til at være en dejlig bil Sider selv og leder efter en sneslynge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 ........................ ........................ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites