Jump to content
Gio

MOD-bash (point til dem der vinder, og forrygende net-credit)

Recommended Posts

Du mente nok pertentlig...men mon ikke det går alligevel' date=' eftersom bilen jo bstemt ikke ser patetisk ud :th2:[/quote'] Patetisk: Bruges ofte for "ynkelig", men betyder egentlig lidenskabelig, værdig, følelsesfuld. Mon ikke hans kammerat er lidenskabelig!! Man behøver ikke rette på alt og alle, især ikke hvis man ikke kender ords rette betydning, GIO.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patetisk: Bruges ofte for "ynkelig", men betyder egentlig lidenskabelig, værdig, følelsesfuld. Mon ikke hans kammerat er lidenskabelig!! Man behøver ikke rette på alt og alle, især ikke hvis man ikke kender ords rette betydning, GIO.
Fint du kan finde ud af at Google, RS6. Er det overaskende for dig at ord udvikler sig og ændrer betydning? (officielt som uofficielt i daglig brug og tale) Godt det ikke var en bjørnetjeneste. :D Og så er der vel ingen grund til at hijack'e tråden, bare fordi du har et horn i siden på mig - så hvis du vil kommunikere yderligere, så gør det på PM eller i en dertil indrettet tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Du mente nok pertentlig...men mon ikke det går alligevel' date=' eftersom bilen jo bstemt ikke ser patetisk ud :th2:[/quote'] HAHA...THANKS:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og kan du bare ikke lære at sige du har taget fejl.........:flov:

Fint du kan finde ud af at Google, RS6. Er det overaskende for dig at ord udvikler sig og ændrer betydning? (officielt som uofficielt i daglig brug og tale) Godt det ikke var en bjørnetjeneste. :D Og så er der vel ingen grund til at hijack'e tråden, bare fordi du har et horn i siden på mig - så hvis du vil kommunikere yderligere, så gør det på PM eller i en dertil indrettet tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og kan du bare ikke lære at sige du har taget fejl.........:flov:
Hvornær lærer du at læse relevante tråde fra ende til anden, samt relevante links i de ting du svarer på - inden du kommer med, endnu, et intetsigende indlæg. Nu stod der ordret (fra siden som RS tilsyneladende også quotede fra):
  • Patetisk - Bruges ofte for "ynkelig", men betyder egentlig lidenskabelig, værdig, følelsesfuld.
Tror du fremmedord.dk gider bruge tid på at forklare hvad ordet ikke betyder, hvis det ikke havde en relevans til dagligdags sprog-brug? Nudansk Ordbog siger:
  • 1. Højtidelig, følelsesladet og højstemt.
  • 2. Medynk, ynkelig og latterlig.

Så pak nu jeres pladder væk, og tæl til ti når jeg som moderator laver et indlæg herinde. I lader til at have et kald, som går ud på at petitesse-dissekere og fluek****e alt jeg skriver. Hvis ikke i har andet at tage jer til, så er det da netop patetisk! (i ordets anden alment godkendte betydning) I kan jo også gå ind og rette i Wiktionary's mening om ordet, og se hvor længe der går inden nogle griner af jer. Sikke en børnehave! :rolleye: ...og PeterK: Beklager OT.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvornær lærer du at læse relevante tråde fra ende til anden, samt relevante links i de ting du svarer på - inden du kommer med, endnu, et intetsigende indlæg. Nu stod der ordret (fra siden som RS tilsyneladende også quotede fra):
  • Patetisk - Bruges ofte for "ynkelig", men betyder egentlig lidenskabelig, værdig, følelsesfuld.
Tror du fremmedord.dk gider bruge tid på at forklare hvad ordet ikke betyder, hvis det ikke havde en relevans til dagligdags sprog-brug? Nudansk Ordbog siger:
  • 1. Højtidelig, følelsesladet og højstemt.
  • 2. Medynk, ynkelig og latterlig.

Så pak nu jeres pladder væk, og tæl til ti når jeg som moderator laver et indlæg herinde. I lader til at have et kald, som går ud på at petitesse-dissekere og fluek****e alt jeg skriver. Hvis ikke i har andet at tage jer til, så er det da netop patetisk! (i ordets anden alment godkendte betydning) I kan jo også gå ind og rette i Wiktionary's mening om ordet, og se hvor længe der går inden nogle griner af jer. Sikke en børnehave! :rolleye: ...og PeterK: Beklager OT.

Det kniber åbenbart med at læse: 1. Højtidelig, følelsesladet, højstemt...mon ikke det rammer en ægte Audi fan... Og at du begynder at rette hans sprog, hvad gør det dig hvis vi er flue*****ere Og hvorfor stjæler vi hans tråd, når du begynder at rette (fejlagtigt) hans ordvalg??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kniber åbenbart med at læse: 1. Højtidelig, følelsesladet, højstemt...mon ikke det rammer en ægte Audi fan... Og at du begynder at rette hans sprog, hvad gør det dig hvis vi er flue*****ere Og hvorfor stjæler vi hans tråd, når du begynder at rette (fejlagtigt) hans ordvalg??
Det starter med en kæk bemærkning, omkring det ene af et ords to korrekte betydninger, hvoraf jeg er næsten sikker på, at flertallet ville vælge den oprindelige engelske betydning. Jeg kan ikke se at det er fejlagtigt. Hvis der skal en smule olie på vandene, så vil jeg mene vi begge får ret - eftersom jeg ikke kan se jeg ikke (også) har ret. Så kommer sandkasse-lysten op i folk, og må da hellere få pillet ham der moderatoren ned, fordi han er jo helt galt afmarcheret (og så giver det feeeede point at kunne tage MOD i fodfejl...så vi må hellere gi' den gas). Utrolig i ikke selv kan se det. ...og så er det vist på tide at rense Peter's tråd for flaf - så jeg flytter OT-indlæg over en tråd for sig i Offtopic-afdelingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites