Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Men hvis man kan finde et fornuftigt hus ikke mere end 20 min fra broen - til max 2.500.000 sek - hvor der ikke her og nu skal lægges store summer på modernisering og andre ting. Så er folk velkommen til at sige til griner. Eller rækkehus, frikøbt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Fååååårk mand............Andeby................... Så hellere cykle......:D Hvad er der galt med det område ? :D - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Men hvis man kan finde et fornuftigt hus ikke mere end 20 min fra broen - til max 2.500.000 sek - hvor der ikke her og nu skal lægges store summer på modernisering og andre ting. Så er folk velkommen til at sige til griner. Eller rækkehus, frikøbt.20 min fra broen ér jo næsten herude. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2010 Men hvis man kan finde et fornuftigt hus ikke mere end 20 min fra broen - til max 2.500.000 sek - hvor der ikke her og nu skal lægges store summer på modernisering og andre ting. Så er folk velkommen til at sige til griner. Det skulle vel være til at finde i eksempelvis Staffanstorp (14 min fra broen) eller Svedala. Vi gav sek 2,4 mio for 175 kvm for knapt 2 år siden. Prisniveauet er vel cirka det samme i dag, måske en anelse højere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2010 Det skulle vel være til at finde i eksempelvis Staffanstorp (14 min fra broen) eller Svedala. Vi gav sek 2' date='4 mio for 175 kvm for knapt 2 år siden. Prisniveauet er vel cirka det samme i dag, måske en anelse højere?[/quote'] Har også luret på Steffanstorp, ganske rimlige priser - også på rækkehuse :-) Skal bare bruge 100 kvm ca. i rækkehus/hus - eller 80 kvm i lejlighed - men vil gerne have noget efter 1985 dog. Noget der ikke er pisse utæt, og ikke en stuelejlighed eller hjørnelejlighed, Hvis det skal være lejlighed. Jeg vil gerne på en dejlig sommeraften, kunne gå ud på en terrasse eller størrer altan og sidde og nyde en øl og slappe af, i fred og ro. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2010 Nu river jeg lige op i denne gamle tråd.. Var der overhovedet nogle gode/dårlige erfaringer med en R32? Vi var hos hägganäs (eller hvordan det staves) bilforhandler i dag, og kigge på en r32... Købet er meget tæt på - men vil da gerne lige høre om der er nogen der har nogle kommentarer?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Jeg fik købt mig en R32'er fra 2008'er - ingen problemer med dem, udover lidt ABS og servo hvor sensorene kan drille. Golf IV R32 skulle der ikke være problemer med, hvad jeg har hørt. Held og lykke med købet, har selv handlet hos Häggenäs 2 gange nu - det er en seriøs forhandler, med god service :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Okay - jamen det er jo bare super godt at høre.. Det er en golf IV.. Ja, de er meget seriøse og utrolig god service... Vi har fået, jeg ved ikke, hvor mange ting med i købet.. Nu skal vi blot kreditvurderes... Og så må vi se hvad der sker.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Den er superfed, den de har oppe hos Häggenäs - ihverfald det, jeg kan se på billederne. Held og lykke med købet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Ja den er :-D Der er dog lidt fejl på den.. Fælgene f.eks. der er lakken krakelleret af.. Men de lakkerer fælgene - det får vi med i købet.. + vi får originale baglygter sat på også, istedet for dem der er der.. + at de udbedre alle de steder hvor lakken er "skallet" af.. + der hvor der kommer sprinklervæske ud af, de sidder ret løse, dem retter de også + en gang service + 9 mdr. ekstra garanti - dvs. 12 mdr. garanti + de har taget vores gamle skrotspand med i købet.. 4000 bliver trukket fra kontantindsats.. + de sætter de "nye" plader på istedet for de gamle + det de nu skal gøre ved en bil, så den står snor lige.. Jeg synes vi har fået utrolig meget med i købet i hvert fald.. og jeg tror det er en bil man bliver ret så glad for :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Mmmm den går rigtig godt sådan en R32'er - og lyden er fænomenal hehe. Den er også ganske sjov på en bane, skal jeg hilse og sige hehe. Har selv lige købt en porsche af dem, og de tog min gamle M3'er i indbytte - som altid en god oplevelse :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Hehe - ja lyden gør meget ;-) Ja, jeg har på fornemmelsen at det er en rigtig god forhandler.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Så blev kreditvurderingen godkendt.. Så nu er vi glade ejere af en Golf IV R32 :-D Vil selvfølgelig stadig gerne høre, om der er nogle der har nogen kommentarer til bilen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Så blev kreditvurderingen godkendt.. Så nu er vi glade ejere af en Golf IV R32 :-D Tilløk' ! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Så blev kreditvurderingen godkendt.. Så nu er vi glade ejere af en Golf IV R32 :-D Vil selvfølgelig stadig gerne høre, om der er nogle der har nogen kommentarer til bilen.. Den skal da rundt på en bane ska den ikke ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 5, 2010 Joooo, det kunne meget vel tænkes ;-) Skriv en PM, hvis du har lyst til at ses med din Golf også :-) Kunne være meget sjovt lige og mødes - og så kunne vi evt. køre på bane.. Mvh. Thomas og Karina Ps. bor i bunkeflo Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Ja nu har jeg så ikke Golfen mere, købte jo en porsche hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2010 Nåå ja for søren.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Auxois 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2010 En Gålf på en bane? Det var en joke, ikke? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 17, 2010 Hvad skulle joken være i det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 En Gålf på en bane? Det var en joke' date=' ikke? ;-)[/quote'] Det var dog en mærkelig kommentar at komme med.. For det første staves det gOlf, og for det andet skal man holde sin mund, hvis man ikke har noget relevant at sige.. Fordi man bor i Sverige, er det ikke ens betydende med at man skal køre rundt i en million klasse bil.. En Golf R32 kan udemærket klare sig på bane, når det blot er for at have det sjovt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 Hvad skulle joken være i det ? joken må være at han ik kan stave til Golf :) Og Troejborg i er meget velkomne d. 25. aug. hvor jeg lejet Sturup, hvis i skal lære den lidt at kende :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 PÅ knutstorp i juni var der en almindelig golf 3 med . Den gik mindst lige så hurtig rundt som alle de andre dyrer biler :-) Så det kommer ikke an på hvilken bil man har, men hvordan man kører den - og hvor sjovt man har. Jeg har haft min gamle golf V r32 på bane også, tons of fun :-) Tag den Golf IV R32 med den 25. august og giv den lidt at leve af :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 joken må være at han ik kan stave til Golf :) Og Troejborg i er meget velkomne d. 25. aug. hvor jeg lejet Sturup' date=' hvis i skal lære den lidt at kende :)[/quote'] Det lyder meget spændende.. Du har simpelthen lejet Sturup? :D Er der noget tidspunkt på dagen eller hvordan? Det er jo en hverdag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret July 18, 2010 PÅ knutstorp i juni var der en almindelig golf 3 med . Den gik mindst lige så hurtig rundt som alle de andre dyrer biler :-) Så det kommer ikke an på hvilken bil man har, men hvordan man kører den - og hvor sjovt man har. Jeg har haft min gamle golf V r32 på bane også, tons of fun :-) Tag den Golf IV R32 med den 25. august og giv den lidt at leve af :-) Lige præcis.. Det tror jeg også vi gør, tager den med, har bare lige brug for lidt praktisk info udover dato :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites