fluen 10 Anmeld indhold Skrevet January 21, 2010 Hej, er på udkig efter en praktikplads indenfor filmproduktion/Media. Jeg går i 3.g på It-Mediagymnasiet i Lund, og vi har praktikperiode fra uge 12 - 20, 2010. På skolen har vi berørt flere momenter omkring det at producere film, og det kunne være interessant og spændende at følge arbejdet i et firma. Er der nogle som har kendskab eller tips til filmproduktions-firmaer (også gerne i udlandet), så hør gerne af jer! På forhånd tak. /Henriette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2010 Der kunne jeg måske godt hjælpr lidt. Skriver lige lidt mere her i aften... Står og skal på produktion her om 5 min så tjek i aften eller i morgen.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fluen 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 yes! det lyder super glæder mig til at høre fra dig! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2010 Det du sikkert skal er at finde en længervarene produktion, da det er lang tid du skal i praktik Nu ved jeg ikke om du vil helst i DK eller SE. Men i DK køre der bla. Cosmo film - Som laver Lærkevej som holder til i flyvestation værløse. Miso Film - Som laver Den som dræber, holder til i Søborg. DR - Som køre op til 3 Dramalinjer på samme tid. De starter en ny op nu her som hedder Lykke Der er et par stykker du evt kan prøve at kontakte og høre nærmere. I sverige er der Yellowbird som bla laver alle Wallander film, både de svenske og den engelske. elles er Norge et godt bud, De har rigtig meget gang i den lige for tiden.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fluen 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2010 Tusind tak Don A og undskyld for sent svar! Jeg fik kontakt med Calling the Shots i Bristol og har nu haft syv af ni ugers praktik her. Er videre intresserad af at arbejde og udvikle mig indenfor mediabranschen, saa haaber paa at faa brug for dine tips, eventuellt under sommerperioden eller senere. Haaber du nyder det mere sommerlignende vejr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites