Cat 10 Anmeld indhold Skrevet January 19, 2010 Står nogen og skal investere i en varmepumpe, så LAD VÆRE med at købe fra Sintab!! :thumbdown De er dygtige til at sælge, og så opdager man når det er for sent, hvor inkompetente og uprofessionelle mennesker man har fodret med penge. Jeg har boet her siden 2004 og nu har jeg virkelig brug for en advokat der har tjek på sin jura , men kender ikke nogen. Kan nogen hjælpe?? Hav en dejlig uge :D Cat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 tilsvininger er sväre at tage seriöse uden uddybning Står nogen og skal investere i en varmepumpe, så LAD VÆRE med at købe fra Sintab!! :thumbdown De er dygtige til at sælge, og så opdager man når det er for sent, hvor inkompetente og uprofessionelle mennesker man har fodret med penge. Jeg har boet her siden 2004 og nu har jeg virkelig brug for en advokat der har tjek på sin jura , men kender ikke nogen. Kan nogen hjælpe?? Hav en dejlig uge :D Cat Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites