Jump to content
Martin_M

Salg af bil på kommission

Recommended Posts

Nogen der kender til nogle bilforhandlere i Malmø, som sælger bil på kommision uden de samtidig skal have bilen til at stå?? Jeg har nemlig kontaktet nogle stykker, de vil have bilen til at stå i udstillingen mens den er til salg. Dette er dog lidt svært, når det er pendlerbilen som skal sælges... Kender I nogen forhandlere, som vil sætte en bil til salg, uden at have den til at stå?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes bare det ser træls ud... Alt er på dansk, og man får en fejlside når man skal se de biler der er på lager... Kigger man på deres danske site, så kommer man ind på dba.dk når men vil se de biler de har på lages :( Ikke fantastisk prof...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ved ikk om blocket er en god ide... Gider ikk spilde tiden på useriøse købere.
Enig. Det var præcis af denne grund, jeg ikke gad smide vores BMW på blocket.se. Så hellere smide den hos en forhandler med det samme, hvis man kan leve med den lavere salgspris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forhandleren tager sig altså også betalt for at have bilen i kommision, og tror næsten det bliver det samme, hvis du bare aflevere bilen til ham og køber en anden med det samme. kommision ligger et sted mellem 20.000-30.000 sek, de steder jeg har undersøgt. Alt er jo relativt - men det koster at få andre til at arbejde for sig :-) Og ja, jeg gider sq heller ikke blocket - svenskerne er seriøst belastende på det område. Tåbelige underbud, tåbelige ideer om bytte og generelt ubeslutsomhed om de nu også vil købe eller ej. Men kan man leve med det, så er der penge at spare - kontra at sælge den til eller via forhandler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved at det koster at have den i kommission, men en forhandler regner med +50.000 sek i fortjeneste på min bil, så der er plads til at betale for kommission... GemoBil ser dog ud til at tilbyde den type kommission jeg søger, så skyder en mail afsted til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ved at det koster at have den i kommission, men en forhandler regner med +50.000 sek i fortjeneste på min bil, så der er plads til at betale for kommission... GemoBil ser dog ud til at tilbyde den type kommission jeg søger, så skyder en mail afsted til dem.
Jeg har hoert at man skal passe paa med Gemobil, de er lidt af nogen fuskere.... Har ikke selv proevet at handle med dem, saa igen er det bnoget jeg har hoert 2 forskellige steder. men ellers saa er der autoslottstaden paa mariedalsvagen som kan tilbyde hvad du soeger og er ret flinke at handle med. jeg koebte min bil hos dem, paa samme maade som du vil saelge din, og har altid haft en go behandling der. jeg mener at de tager 10-15.000 for at klare salget for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ring til Christian og hør ham ad..... Jeg sælger ikke min i Sverige, men i resten af Europa...det kan godt betale sig og han har gode kontakter mange steder. +45 60659911
Så fik jeg taget mig sammen og sendt lidt info afsted til ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Prisen må du snakke med Christian om :) Det blander jeg mig ikke i..... Og hvad jeg betaler for det, er ikke vigtigt.

Tillykke :) Hvad kostede at have ham til at sælge den? Har fået et bud fra en anden forhandler, det bud er 20% højere end Audi i Malmø/Ystad...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites