Jump to content
Swan

Løbekammerat søges til motionsture!

Recommended Posts

Hejsa! Er en gut på 26 år som søger en at løbe nogle motionsture sammen med! Jeg tænkte det kan hjælpe mig med at holde motivationen oppe plus måske at møde nogle flere mennesker :) Min form i øjeblikket er omkring 8 km på ca 45-50 min - og mit mål er halvmaraton til sommer over broen. Men vi tager det stille og roligt.. Jeg forestiller mig at vi løber ca 2 gange om ugen forskellige ruter i nærområdet - men er åben for andet. Jeg bor i Annestad - så det er nok mest praktisk hvis du bor i nærheden. Og hvis vi kan samle flere er det super - jo flere jo sjovere. Håber at høre fra jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du skal løbe broløbet, så håber jeg at du har tilmeldt dig allerede, fordi tilmeldingen er nu lukket pga. max antal på de 30000 forlængst er nået. Jeg har tidligere forsøgt at samle en gruppe eller nogle stykker til noget fællesløb, men mit problem er, at jeg bor i Lund - ikke Malmö, så det blev ikke til noget. Men hvis du kender til nogle gode løberuter i Malmö eller omegn på 12-14 km og derover, så vil jeg være frisk engang evt. en gang om ugen eller hver 14 dag. Jeg løber selv 10-11 km. på en time. Jeg kan iøvrigt anbefale dig bare én gang at køre helt til Skryllegården http://www.skryllegarden.se/11_välkommen.htm omkring Södre Sandby, fordi en har nogle fede løberuter i skovterræn herunder en 10 km. som er temmelig hård at gennemføre selv for rutinerede løber. Jeg bruger selv løberuten forår og efterår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, har meldt mig til for længst :) De løberuter jeg har fundet indtil videre her i området, er ikke noget specielt som sådan. Jeg skal bare have nogle km i benene :) Men hvis du gider tage turen fra Lund engang i mellem, kan vi lige snakke nærmere sammen, og finde en rute som er af passende længde. Men jeg er ikke klar til at løbe 12-14 km lige her og nu, det kommer nok kun om en måneds tid eller to.. Jeg må tage en tur ved Skryllegården på et tidspunkt! Ser godt ud..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er da også frisk... :) og bor tilmed også i nærheden (Bunkeflostrand) - har netop selv genoptaget løbetræningen og løber 8 km bl.a. langs vandet og omkring brofæstet man, ons og fredag morgen omkring kl 6 Men hvis ikke morgenture er dig er jeg også klar lørdag eller søndag. Ser ud som om vi har nogenlunde samme tempo, da jeg løber de 8 km på 41-45 min pt. men det er klart ambitionen at komme ned omkring det gamle niveau på 35 min til sommer... :D Send en PM hvis du er interesseret i flere detaljer... Klaus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites