Jump to content
larscph

Indlæg nr. 3000! :)

Recommended Posts

Du er oppe på 4. pladsen nu! Gio har godt nok mere en 3 gange så mange, men nummer 3 (Nils) er kun 146 over dig, og BS på 2. pladsen, som har sat kadencen helt ned, er til at indhente med kun 381 yderligere indlæg.:th2: Du er dog i fare for at miste positionen, da nummer 5 kun er 19 indlæg efter dig, og Miriam på 7. pladsen er under 250 indlæg fra at passere dig. Så ingen pauser ... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...og så er vi endda en del der ikke fik vores gamle indlæg "med over", da Steen lavede den helt store opdatering for en del år siden. Deraf også de lidt underlige tilmeldingsdatoer, såsom "08-12-1971" for mit eget vedkommende. Men noget gik i fisk dengang, og vi startede fra scratch. ...but who's counting? :rose:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
...og BS på 2. pladsen, som har sat kadencen helt ned, er til at indhente med kun 381 yderligere indlæg.:th2:
Ved ikke helt hvor du har kigget men så vidt jeg kan se er jeg da 1375 (1376 nu) indlæg foran Lars. Men ja. Jeg er til at indhente i det tempo jeg har sat for dagen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites