larscph 18 Anmeld indhold Skrevet January 16, 2010 Jeg så lige at når jeg poster det her indlæg så har jeg i alt skrevet 3000 indlæg her på Sunddebat..... ;) Måske ikke rekord - men trods alt da stadig en del... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 tillykke med det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 Du er oppe på 4. pladsen nu! Gio har godt nok mere en 3 gange så mange, men nummer 3 (Nils) er kun 146 over dig, og BS på 2. pladsen, som har sat kadencen helt ned, er til at indhente med kun 381 yderligere indlæg.:th2: Du er dog i fare for at miste positionen, da nummer 5 kun er 19 indlæg efter dig, og Miriam på 7. pladsen er under 250 indlæg fra at passere dig. Så ingen pauser ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 *pyyyyh* Får helt stress og nu er min MacBook endda stået af - hvordan pokker skal jeg så klare det?!?!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 ...og så er vi endda en del der ikke fik vores gamle indlæg "med over", da Steen lavede den helt store opdatering for en del år siden. Deraf også de lidt underlige tilmeldingsdatoer, såsom "08-12-1971" for mit eget vedkommende. Men noget gik i fisk dengang, og vi startede fra scratch. ...but who's counting? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 ...og BS på 2. pladsen, som har sat kadencen helt ned, er til at indhente med kun 381 yderligere indlæg.:th2: Ved ikke helt hvor du har kigget men så vidt jeg kan se er jeg da 1375 (1376 nu) indlæg foran Lars. Men ja. Jeg er til at indhente i det tempo jeg har sat for dagen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites