Jump to content
mille

Gåtur

Recommended Posts

Det vil da være hyggeligt at gå en tur sammen med nogen. Og selvfølgelig lære nogle at kende her hvor man bor der også har hund som interesse. Jeg kender ikke de gode steder at lufte hund så jeg satser på at I kender nogle.. ? Jeg plejer at gå i Bulltofta

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kender ikke de gode steder at lufte hund så jeg satser på at I kender nogle.. ? Jeg plejer at gå i Bulltofta
Bokskogen ligger jo ikke så langt fra Malmö, så det er da bare at køre derhen med hundene (alene eller sammen med andre) :) Når min hund er i skoven med sine tre venner (Lynge og Kira's hunde), så bruger vi Bokskogen, ellers anvender jeg selv skovene ved Genarp/Häckeberga, når jeg er alene med ham i skoven. Der er ikke noget som at være i skoven med sin(e) hund(e) :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er klar med 3 hunde på lørdag kl. 13 - Parkvägen Parkering http://www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Natur--friluftsliv/Utflyktsmal--rekreationsomraden/Torups-rekreationsomrade/pagefiles/KartaTorup_2008_04.pdf Vejbeskrivelse: Hitta hit Till Torup med bil kör du Sallerupsvägen mot Bara/Klågerup. Efter Bara centrum finns en vägskylt som visar till Torup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også hundestranden (Ribersborg ved Mässan). Det er et dejligt sted hvor folk fra hele 'oplandet' kommer ind. Vi har mødt folk syd fra Vellinge og enkelte fra Svedala, samt en del fra Oxie :) Hundene kan løbe uden snor og har friere rammer til at interagere med andre hunde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er også hundestranden (Ribersborg ved Mässan). Det er et dejligt sted hvor folk fra hele 'oplandet' kommer ind. Vi har mødt folk syd fra Vellinge og enkelte fra Svedala, samt en del fra Oxie :) Hundene kan løbe uden snor og har friere rammer til at interagere med andre hunde :)
Jeg kunne aldrig drømme om at lufte hunde løse blandt fremmede - mine hunde er en flok og tillader ikke alle hunde at blande sig i den flok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bokskogen ligger jo ikke så langt fra Malmö, så det er da bare at køre derhen med hundene (alene eller sammen med andre) :) Når min hund er i skoven med sine tre venner (Lynge og Kira's hunde), så bruger vi Bokskogen, ellers anvender jeg selv skovene ved Genarp/Häckeberga, når jeg er alene med ham i skoven. Der er ikke noget som at være i skoven med sin(e) hund(e) :th2:
Det lyder som noget hunden og jeg synes kunne være super hyggeligt. Jeg arbejder hver anden week-end, men jeg er absolut interesseret. Jeg foretrækker dog en søndag, hvis muligt. Bor i nord-vest malmö, hvor ligger bokskogen i forhold til det? Nicole

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kunne aldrig drømme om at lufte hunde løse blandt fremmede - mine hunde er en flok og tillader ikke alle hunde at blande sig i den flok.
Det lyder også som en ganske fornuftig holdning, hvis hundene opfører sig sådan :) Vi har selv to hunde (amerikansk cocker spaniel og old english bulldog) som selvfølgelig beskytter hinanden (eller hvordan man nu skal formulere det), men det kommer ikke i vejen for at hundene har det fint sammen med andre hunde eller andre 'flokke'. Men det kommer nok også an på racerne og deres sindelag. Det er dog mit indtryk at der er en sund interaktion mellem hundene da de bruger hele deres kropssprog når de ikke er i snor. Vores 'kamphund' (Cocker'en) er utroligt afslappet derude, når han ikke er i snor, men lige så snart snoren er på, så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder også som en ganske fornuftig holdning, hvis hundene opfører sig sådan :) Vi har selv to hunde (amerikansk cocker spaniel og old english bulldog) som selvfølgelig beskytter hinanden (eller hvordan man nu skal formulere det), men det kommer ikke i vejen for at hundene har det fint sammen med andre hunde eller andre 'flokke'. Men det kommer nok også an på racerne og deres sindelag. Det er dog mit indtryk at der er en sund interaktion mellem hundene da de bruger hele deres kropssprog når de ikke er i snor. Vores 'kamphund' (Cocker'en) er utroligt afslappet derude, når han ikke er i snor, men lige så snart snoren er på, så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D).
Man ved aldrig hvad man møder af løse hunde sådan et sted - jeg er ikke interesseret i at løbe den risiko. Tilbage til emnet: Gåtur -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
men lige så snart snoren er på' date=' så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D).[/quote']Well, ikke desto mindre typisk -ser det hver dag:p;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig været i Torup, selv om det ser ud på kortet som om jeg bor 10 min der fra..? Jeg kan ikke lige se Parkvägen på et kort. Men efter Bara og jeg så drejer mod Torup.. hvad så..? Kan I forklare hvor jeg finder P-Pladsen ? Kan jeg ringe på det tlf nr Lynge skrev længere oppe i tråden hvis jeg ikke kan finde det ? Jeg bor jo i Tullstorp og Sallerupvägen kører jeg på hver dag så jeg burde nemt komme til Torup, så det er bare hvor jeg finder p-pladsen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites