mille 10 Anmeld indhold Skrevet January 15, 2010 Er der nogen der har lyst til at mødes og gå en go' tur med hund en weekend ? Man kunne evt. mødes ved et grønt område i Skåne og gå en tur med hundene i snor..? Vh Camilla Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 Det kunne vi godt være interreseret i. Går jo alligevel masser af ture så vi er friske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Jep Total klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Der er vores 3 og 1 hund mere klar på gåtur i morgen kl. 13 - Mødested Kejsarvägen Parkering Tlf: +45 3151 6156 Såfremt du ikek kan finde det (og hvis du når at se tråden) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mille 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 Jeg så desværre ikke din besked.. Hvad med næste weekend ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2010 Vi kan godt på lørdag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mille 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2010 Det vil da være hyggeligt at gå en tur sammen med nogen. Og selvfølgelig lære nogle at kende her hvor man bor der også har hund som interesse. Jeg kender ikke de gode steder at lufte hund så jeg satser på at I kender nogle.. ? Jeg plejer at gå i Bulltofta Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2010 Jeg kender ikke de gode steder at lufte hund så jeg satser på at I kender nogle.. ? Jeg plejer at gå i BulltoftaBokskogen ligger jo ikke så langt fra Malmö, så det er da bare at køre derhen med hundene (alene eller sammen med andre) :) Når min hund er i skoven med sine tre venner (Lynge og Kira's hunde), så bruger vi Bokskogen, ellers anvender jeg selv skovene ved Genarp/Häckeberga, når jeg er alene med ham i skoven. Der er ikke noget som at være i skoven med sin(e) hund(e) :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2010 Vi er klar med 3 hunde på lørdag kl. 13 - Parkvägen Parkering http://www.malmo.se/Medborgare/Idrott--fritid/Natur--friluftsliv/Utflyktsmal--rekreationsomraden/Torups-rekreationsomrade/pagefiles/KartaTorup_2008_04.pdf Vejbeskrivelse: Hitta hit Till Torup med bil kör du Sallerupsvägen mot Bara/Klågerup. Efter Bara centrum finns en vägskylt som visar till Torup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2010 Hvis i skulle have lyst til at tage lidt længere væk, og se noget andet. Så kan Ales Stenar i Kåseberga anbefales. Der er rigtigt hyggeligt, og der er et par restauranter, så man kan få varmen bagefter. Samt røgerier og fiskehandlere. http://www.sydsverige.dk/?pageID=119 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Der er også hundestranden (Ribersborg ved Mässan). Det er et dejligt sted hvor folk fra hele 'oplandet' kommer ind. Vi har mødt folk syd fra Vellinge og enkelte fra Svedala, samt en del fra Oxie :) Hundene kan løbe uden snor og har friere rammer til at interagere med andre hunde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Der er også hundestranden (Ribersborg ved Mässan). Det er et dejligt sted hvor folk fra hele 'oplandet' kommer ind. Vi har mødt folk syd fra Vellinge og enkelte fra Svedala, samt en del fra Oxie :) Hundene kan løbe uden snor og har friere rammer til at interagere med andre hunde :) Jeg kunne aldrig drømme om at lufte hunde løse blandt fremmede - mine hunde er en flok og tillader ikke alle hunde at blande sig i den flok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kimnic 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Bokskogen ligger jo ikke så langt fra Malmö, så det er da bare at køre derhen med hundene (alene eller sammen med andre) :) Når min hund er i skoven med sine tre venner (Lynge og Kira's hunde), så bruger vi Bokskogen, ellers anvender jeg selv skovene ved Genarp/Häckeberga, når jeg er alene med ham i skoven. Der er ikke noget som at være i skoven med sin(e) hund(e) :th2: Det lyder som noget hunden og jeg synes kunne være super hyggeligt. Jeg arbejder hver anden week-end, men jeg er absolut interesseret. Jeg foretrækker dog en søndag, hvis muligt. Bor i nord-vest malmö, hvor ligger bokskogen i forhold til det? Nicole Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Jeg kunne aldrig drømme om at lufte hunde løse blandt fremmede - mine hunde er en flok og tillader ikke alle hunde at blande sig i den flok. Det lyder også som en ganske fornuftig holdning, hvis hundene opfører sig sådan :) Vi har selv to hunde (amerikansk cocker spaniel og old english bulldog) som selvfølgelig beskytter hinanden (eller hvordan man nu skal formulere det), men det kommer ikke i vejen for at hundene har det fint sammen med andre hunde eller andre 'flokke'. Men det kommer nok også an på racerne og deres sindelag. Det er dog mit indtryk at der er en sund interaktion mellem hundene da de bruger hele deres kropssprog når de ikke er i snor. Vores 'kamphund' (Cocker'en) er utroligt afslappet derude, når han ikke er i snor, men lige så snart snoren er på, så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Det lyder også som en ganske fornuftig holdning, hvis hundene opfører sig sådan :) Vi har selv to hunde (amerikansk cocker spaniel og old english bulldog) som selvfølgelig beskytter hinanden (eller hvordan man nu skal formulere det), men det kommer ikke i vejen for at hundene har det fint sammen med andre hunde eller andre 'flokke'. Men det kommer nok også an på racerne og deres sindelag. Det er dog mit indtryk at der er en sund interaktion mellem hundene da de bruger hele deres kropssprog når de ikke er i snor. Vores 'kamphund' (Cocker'en) er utroligt afslappet derude, når han ikke er i snor, men lige så snart snoren er på, så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D). Man ved aldrig hvad man møder af løse hunde sådan et sted - jeg er ikke interesseret i at løbe den risiko. Tilbage til emnet: Gåtur - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 men lige så snart snoren er på' date=' så bliver han meget aggressiv over for store hanhunde (hvilket er lidt ironisk og meget tåbeligt for sådan en lille hund :D).[/quote']Well, ikke desto mindre typisk -ser det hver dag:p;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mille 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2010 Det var også gåtur jeg var interesseret i.. Lørdag kl 13 er perfekt med mig. Ser frem til at møde jer ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mille 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2010 Jeg har aldrig været i Torup, selv om det ser ud på kortet som om jeg bor 10 min der fra..? Jeg kan ikke lige se Parkvägen på et kort. Men efter Bara og jeg så drejer mod Torup.. hvad så..? Kan I forklare hvor jeg finder P-Pladsen ? Kan jeg ringe på det tlf nr Lynge skrev længere oppe i tråden hvis jeg ikke kan finde det ? Jeg bor jo i Tullstorp og Sallerupvägen kører jeg på hver dag så jeg burde nemt komme til Torup, så det er bare hvor jeg finder p-pladsen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2010 Ja du ringer bare på det nummer - det er mit :) Ja når du så kommer til Torup så kommer der en bakke opad - en 300 meter efter den kommer parkeringen - det er første parkering på højre hånd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mille 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2010 Super. Tak. Jeg ringer hvis jeg ikke kan finde jer. Vi ses i morgen kl 13 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites