Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet January 14, 2010 Puha så er der 90 dage – 2277 timer - 136800 og 8.208.000 sekunder til min kone fylder 40 år det bliver sgu underlig jeg har aldrig kysset en på 40 før. Er der nogle som kan komme med forslag til kontrakt forlængelse mm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Du må da have kysset mor, far bedsteforældre osv over 40 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Du må da have kysset mor' date=' far bedsteforældre osv over 40 [/quote'] Det er jeg for gammel til at huske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 En lækker MILF er nu ikke helt så tosset :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Mindst en ugentlig undervognbehandling med mulighed for gennemfortäring.. Naturgas! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Mindst en ugentlig undervognbehandling med mulighed for gennemfortäring.. Naturgas! undervognbehandling den købes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites