GoldMan 10 Anmeld indhold Skrevet January 13, 2010 Søges = Parabol montering ønskes i altanen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
peltondk 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2010 Det kan jeg da godt hjælpe dig med, hvor og hvornår.. MVH Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Støver lige en gammel tråd af. Jeg søger også hjælp... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Jeg fik Antenn Bolaget til at sætte mit op: http://www.antenn-bolaget.se/ De koster ikke en formue og gør et ganske fint arbejde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Søger også hjælp til opsætning af parabol til dreambox!!! Så gerne så man kan finde flere satelitter!! Kan ikke finde priser på antenn-bolaget. og tror ikke de vil hjælpe når de ser vi ingen kort har. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites