APGraph 10 Anmeld indhold Skrevet January 10, 2010 Hey Nogle der ved hvor tæt man kan bo på pisterne i isaberg. jeg planlægger en tors-søndag tur der op til når det bliver lidt varmere. eventuelt nogle der kan anbefale en udlejer. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2010 Hvad med: http://www.isaberg.com/doc.asp?M=100000172&D=600000368&L=SE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2010 Hey Nogle der ved hvor tæt man kan bo på pisterne i isaberg. jeg planlægger en tors-søndag tur der op til når det bliver lidt varmere. eventuelt nogle der kan anbefale en udlejer. Mvh A Du skal lige huske at være ude i god til vi forsøgte at leje en hytte fra lørdag til Søndag og der var alt optaget 5 uger frem! men de var meget hurtige til at svar på ens e-mail der oppe fra!!!! God Tur!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2010 Hus ved Isaberg Vi har et sommerhus 6 min. kørsel fra skibakken. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Hey Nogle der ved hvor tæt man kan bo på pisterne i isaberg. jeg planlægger en tors-søndag tur der op til når det bliver lidt varmere. eventuelt nogle der kan anbefale en udlejer. Mvh A Har lige været fra tors-søn i www.branas.se TOTAL godt sted, specielt hvis man har børn. Overgår alt på den front og er kåret til bedste børneskisted i Sverige sidste 3 år!:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 Vi har et sommerhus 6 min. kørsel fra skibakken. Hey Er priserne i DKK e. SEK? og hvormange kan der sove jeg kan se der er 3 soveværelser, men der står priser gælder for 8 personer. Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 11 sovepladser Der er 11 sovepladser. i stuen er der en sovesofa, så den kan også bruges som soveværelse. Prisen er i Dkk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasweb 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2010 Ski hytte i Isaberg Jeg kan varmt anbefale Uttern Fritidsby i Isaberg. Du finder masser af hytter og information om Isaberg her: http://www.fdm-travel.dk/sverige/isaberg/skiferie/ vh. Thomas:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites