homer132 10 Anmeld indhold Skrevet January 8, 2010 Grundet lønudbetalingsfrister osv, har jeg permanent stående over 500.000 dk kr på min erhvers konto. Nogen som har en idé om hvad jeg burde kunne forhandle mig frem til her? Tænker det burde kunne kaste lidt renter af sig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2010 4-5% er mindste sats....ellers er det bare en ny bank.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2010 4-5% er mindste sats....ellers er det bare en ny bank.... Dream on! Med mindre du snakker om indskud i Islandske Kroner, Lettiske Lat eller andre eksotiske valutaer hvor der er en "mindre" valutakursrisiko. - interbankrenterne i Sverige (STIBOR) hedder henholdsvis 0,35%, 0,48%, 0,67% og 0,96% for 1,3,6 og 12 måneders sigt. Jeg ved ikke om Sevendayfinans of Bluestepfinans også har indskydergaranti på erhverskonti. Det ville være mit bud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2010 Nu tror jeg det er .dk vi taler om..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Det er danske kr. Hvis de kunne tilbyde 4-5 % ville det da være et dejligt månedligt tilskud. Har forespurgt bankmand, men først svar start næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 De låner jo rask væk til 10+% i Nationalbanken i forbindelse med bankpakke 2, så hvis de kunne låne lidt af dig til det halve.....så er det da en go' forretning. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Hej 500.000 dkr er ingenting for bankerne og jeg ved at man ikke engang kan få høje renter med meget større beløb idag. Regn med at du kan få 1-1,5% - måske lidt mere hvis du vil acceptere ikke at røre dem i en længere periode. De goder tider med høje renter er desværre forbi. Nogle små banker kan evt. tilbyde en lidt højere rente, men så er det også mere usikkert at have sine penge der - jeg ville ikke risikere at miste mit indestående for måske 0,5% ekstra - MEN valget er dit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Nordea tilbyder 3,25% hvis du binder pengene i 5 år.... Alternativt 1,75% på en alm opsparingskonto Begge rentesatser kræver du er fordel+ kunde. Dette er dog alm opsparingskonti og ikke erhvervskonti... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ice 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Du skal nok ikke regne med noget særligt !! Prøvede med 30 milioner i 6 måneder og der var renten omkring 2,5 % i div banker i dk. det er dog en helt anden sag hvis man vil binde dem i længere tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites