zoy80 10 Anmeld indhold Skrevet January 7, 2010 Hej Alle, først og fremmest godt nytår til alle herinde :-) Jeg skal transporetere en seng fra Växjö til København(Spørg mig ikke hvorfor :-)), er der nogen som kan anbefale en transporterings firma? Det vil være mig meget behjælpeligt. VH/ Younes Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Jeg antager du ikke selv har bil med krog? Hvis den kan skilles af så vil en sækkevogn, lidt tålmodighed og øresundstoget nok være den billigste løsning (studenter løsningen :D). Alternativt så lån/lej en varevogn, hvis du skal frem og tilbage samme dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
zoy80 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Den kan ikke skilles ad desværre. J tænkte om j kunne finde frem til en fragtfirma eller ligende til formålet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Her er der en liste over de flyttefirmaer der findes, som måske kan hjælpe dig. http://gulasidorna.eniro.se/rubriker/r1000132/flyttfirmor/v%E4xj%F6 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Den kan ikke skilles ad desværre. J tænkte om j kunne finde frem til en fragtfirma eller ligende til formålet. Så er det nok billigere at købe en ny! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2010 ja transport af en sofa fra växjö til kbh ligger ikke under 5-6000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
micmac 10 Anmeld indhold Besvaret January 8, 2010 du har en PM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites