hpn 10 Anmeld indhold Skrevet January 7, 2010 Er der nogle af jer, der kan anbefale nogle sider til at booke hotel + fly online? Kan man stole på de sider, såsom travellink og flybillet.dk etc? Og hvad gör man, hvis man vil have et hotel, som ikke er på listen, som de der bureauer har, man kan bestille fra? Jeg tänker bare, at det er risikabelt at bestille biletter, hvis man så ikke kan få plads på hotellet :o og omvendt... Jeg plejer altid at bestille via et bureau, men vil nu pröve at kaste mig ud i junglen på nettet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Er der nogle af jer, der kan anbefale nogle sider til at booke hotel + fly online? Kan man stole på de sider, såsom travellink og flybillet.dk etc? Og hvad gör man, hvis man vil have et hotel, som ikke er på listen, som de der bureauer har, man kan bestille fra? Jeg tänker bare, at det er risikabelt at bestille biletter, hvis man så ikke kan få plads på hotellet :o og omvendt... Jeg plejer altid at bestille via et bureau, men vil nu pröve at kaste mig ud i junglen på nettet :) Hvad er der risikabelt ved det??? Det er vel bare at ringe til hotellet, eller benytte deres online bookingsystem... Og så booke flyet. Koster som regel ingenting at afbooke et værelse, hvor det godt kan koste at afbooke en flybillet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 ok - ja, jeg troede, at når man indtaster sine kreditoplysninger, så fanger bordet - hvad enten det er hotel eller fly. Men så tager vi hotellet först :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 ok - ja' date=' jeg troede, at når man indtaster sine kreditoplysninger, så fanger bordet - hvad enten det er hotel eller fly. Men så tager vi hotellet först :D[/quote'] Du skal da ikke indtaste noget, for at få at vide om der er ledigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Er der nogle af jer, der kan anbefale nogle sider til at booke hotel + fly online? Kan man stole på de sider, såsom travellink og flybillet.dk etc? Og hvad gör man, hvis man vil have et hotel, som ikke er på listen, som de der bureauer har, man kan bestille fra? Jeg tänker bare, at det er risikabelt at bestille biletter, hvis man så ikke kan få plads på hotellet :o og omvendt... Jeg plejer altid at bestille via et bureau, men vil nu pröve at kaste mig ud i junglen på nettet :) Jeg har brugt Flybillet.dk med succes, dog kun til fly. Til hotelreservation bruger jeg Hotel.com eller Booking.com. Hotellerne har forskellig politik, hvad angår afbestilling/ændring. De gange jeg har bestilt, har man kunne afbestille/ændre indtil dagen før ankomst. Nogle hoteller tager et gebyr, andre gør det ikke. Men det er noget, der vil fremgå af den bekræftelse du modtager på mail. Så hvis det ikke er en pakkeløsning, så bestiller jeg altid hotel før fly, da du har mulighed for senere at ændre din hotelreservation, men ikke din flybillet (med mindre det er en flex-billet). En anden god søgemaskine er Momondo. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 de gange jeg har kigget på sider som flybillet.dk, momondo.dk osv osv har jeg syntes priserne var for høje - billetterne er altid billigere direkte hos flyselskabet et min erfaring. Dette har været min erfaring med både fly i europa og til usa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
donmop 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Jeg har rigtig god erfaring med www.supersaver.dk hvor der kan bestilles stort set alt. Gode priser, nem og overskuelig side samt de er medlem af rejsegarantifonden - hvis dette også er med i overvejelserne ved pakkerejser osv. Jeg har brugt supersaver til en del rejser både i Sydeuropa og U.S.A => og aldrig set skyggen af problemer. www.hotels.com kan også varmt anbefales Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Supersaver Tror at det var Supersaver der var i kontanten for et par år siden. De også her. http://www.trustpilot.dk/review/www.supersaver.dkTror at det er Svesnk registreret og derfor er der ingen hjälp at hente i DK. Jeg bestiller altid flybilletterne direkte hos flyselskaberne. Tjekker alle steder, men har aldrig fundet dem billigere. Hotellerne derimod, der er kämpe forskel på priserne på samme hotel fra et booknings firma til et andet. Jeg har rigtig god erfaring med www.supersaver.dk hvor der kan bestilles stort set alt. Gode priser, nem og overskuelig side samt de er medlem af rejsegarantifonden - hvis dette også er med i overvejelserne ved pakkerejser osv. Jeg har brugt supersaver til en del rejser både i Sydeuropa og U.S.A => og aldrig set skyggen af problemer. www.hotels.com kan også varmt anbefales Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
donmop 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 Sådan er det vel altid med rejsefirmaer => der er folk som føler sig snydt osv.. Heldigvis ikke mig og derfor en god anbefaling herfra - har trods alt brugt dem +10 gange og alt har været efter planen. Og er helt enig med fly - det er i 99% tilfælde billigst ved flyselskaberne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 de gange jeg har kigget på sider som flybillet.dk, momondo.dk osv osv har jeg syntes priserne var for høje - billetterne er altid billigere direkte hos flyselskabet et min erfaring. Dette har været min erfaring med både fly i europa og til usa. Nu er Momondo jo netop en søgemaskine, der udelukkende har til formål at guide dig videre til de enkelte flyselskaber, hvor du så bestiller direkte. Fordelen ved Momondo er, at du hurtigt kan danne dig et overblik, så du ikke skal sidde og fedte rundt på alt for mange sites. M.h.t. bestilling af hotel, kan det godt svare sig at bruge Hotel.com m.fl., da de får nogle rabatter du ikke selv kan opnå ved at bestille på hotellets egen hjemmeside. Det har jeg erfaret ofte, uanset om det er Wien, Luxembourg og Spanien i særdeleshed, som jeg rejser mest til (og hvor jeg sidder i skrivende stund :D). USA har jeg så ingen erfaring med. hpn > Kast dig frygtløst ud i det. Når du først har prøvet det nogle gange og fundet ud af, at det giver dig oceaner af flere muligheder, ja så vil du aldrig drømme om andet:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 enig ang hotel.com - det virker men som andre har nævnt så varierer hotel priser enormt meget så kig dig omkring på nettet. Nu nævnte jeg momondo men min ide var at der findes en mængde sites der lover dig at de skaffer dig de billigste priser på alle flyafgange - det passer bare ikke. Som andre nævner så kig de forskellige flyselskabers egne priser igennem istedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2010 enig ang hotel.com - det virker men som andre har nævnt så varierer hotel priser enormt meget så kig dig omkring på nettet. Nu nævnte jeg momondo men min ide var at der findes en mængde sites der lover dig at de skaffer dig de billigste priser på alle flyafgange - det passer bare ikke. Som andre nævner så kig de forskellige flyselskabers egne priser igennem istedet. Ja, det med flybilletter har jeg opdaget. Jeg var inde på flybillet.dk som noget af det förste, og da jeg så fandt deres "billigste" billet, gik jeg ind på flyselskabets side (separat) og kunne finde billetter til samme afgang, men flere hundrede kr billigere. Der kostede de kun 200 ifh 500 på flybillet.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Det er også noget med at "lure" på de forskellige flyselskaber og så slå til når der er billige billetter.... For eksempel kunne man i sensommeren købe billetter til Florida med AirFrance til cirka 2800 dkk retur fra Kbh med afrejse jan-apr 2010, direkte via AF's webside. Men det kræver jo at man har tålmodighed til at vente efter man har besluttet sig for at rejse ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Jeg har lige brugt http://www.seat24.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2010 Så er rejsen bestilt :D Tak for jeres input og erfaringer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites