Jump to content
Jepjep

Godt og billigt værksted i Helsingborg?

Recommended Posts

Kære alle, Min gamle Nissan Almera N15 fra 1995 skal synes i den kommende uge, og jeg har lyst til at undersøge muligheden for at få repareret og serviceret den og min Micra fra 2006 i Sverige fremover. Jeg bor tæt på Helsingør, så et værksted i Helsingborg ville naturligvis være optimalt. Er der nogle af jer, der har erfaringer med værksteder i Helsingborg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Nissan i Helsingbog kan lave din bil og du finder dem og en masse andre bilværksteder på Billigtisverige.dk Dbh Kim
med den nye micra ja .. men med en gammel bil fra 95 vil det väre idioti at gå på et märkesvärksted... find et mindre du kan regne med ca ½ pris af märkesvärkstedet evt ta en fridag i hbg området og kör lidt rundt og få tilbud på det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Du kan også finde forslag på Billigtisverige.se på mindre værksteder, som ikke er mærkeværksteder. Min anbefaling er at checke med værkstederne hjemmefra, så du ikke skal frem og tilbage flere gange. Dbh Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites