Thyper 10 Anmeld indhold Skrevet January 6, 2010 Jeg skal have ændret mit skattekort da jeg er blevet gift. Kan få et større fradrag da min kone ikke arbejder. Da jeg ringede til Skat ville de se en familieattest fra Sverige for at se at vi bor på samme adresse. Jeg kan ikke se noget om familieattest på Skatteverkets hjemmeside, har I hørt om det ? Ellers kan jeg vel bare sende en registerudskrift fra Skatteverket fra hver af os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2010 Attest Tillykke med brylluppet. En vielsesattest og en udskrift fra skattemyndighederne må kunne göre det.Jeg skal have ændret mit skattekort da jeg er blevet gift. Kan få et større fradrag da min kone ikke arbejder. Da jeg ringede til Skat ville de se en familieattest fra Sverige for at se at vi bor på samme adresse. Jeg kan ikke se noget om familieattest på Skatteverkets hjemmeside, har I hørt om det ? Ellers kan jeg vel bare sende en registerudskrift fra Skatteverket fra hver af os. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites