Jump to content
Dahlan

singleforælder i Malmø

Recommended Posts

Hej, Jeg er singleforælder og dansk – og savner noget netværk i Malmø/Skåne, så jeg tænkte på om der var nogle af jer herinde, der kender til nogle netværks-muligheder for singleforældre? Det er sådan noget som arrangementer for/af singleforældre, hvor man kan lære andre singleforældre at kende, hjælp til diverse ting og sager, etc. Jeg kender Singleplus fra DK og den findes også i SE, men desværre er det svenske netværk temmelig dødt, så måske kigger jeg bare det forkerte sted? Desuden har jeg hørt om en ’bedstemors’-ordning, måske kender nogle til den og har erfaring med den? Det er lidt svært at være alenemor i udlandet uden et netværk, derfor ville en sådan ordning virkelig falde på et tørt sted .....:cool: singlemor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Såklart :) Helt klart, vi ku starte noget selv :) Hvis der er andre, som savner lidt singleforælder-selskab både med og uden børn, så send mig en besked! Jeg har selv en dreng på 9 og en på 4! Sender dig en privat besked;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er interesseret i forældrenetværk, passe hinandens børn, gå på legeplads eller lignende.. er dog ikke single, men passer vores søn alene hver lørdag, så keder mig lidt om lørdagen, kan da godt påtage mig at passe flere børn, mod pasning den anden vej eller lignende.. Venlig hilsen Pappa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså hvis alle tre bor i Malmø burde det jo kunne lade sig gøre at lave et eller andet netværksagtigt ;-) Flere er velkomne - og sys ikke man behøver være single for at 'være med' - egentlig er målet 'bare' at få noget netværk. Det er bare ekstra nødvendigt, når man heller ikke har nogen partner at læne sig op ad mht pasning, aktiviteter, etc. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ok, kan se der kommer interesse hen ad vejen - så måske sku man lave en mailgruppe & prøve at mødes over noget kaffe en søndag eftermiddag m/uden ungerne? Waynes's inde i centrum plejer at være et ok sted at ha børn med :) Nu kommer jeg bare med et forslag: hvad med d 25/4 (en søndag) ? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites