Dahlan 10 Anmeld indhold Skrevet January 5, 2010 Hej, Jeg er singleforælder og dansk – og savner noget netværk i Malmø/Skåne, så jeg tænkte på om der var nogle af jer herinde, der kender til nogle netværks-muligheder for singleforældre? Det er sådan noget som arrangementer for/af singleforældre, hvor man kan lære andre singleforældre at kende, hjælp til diverse ting og sager, etc. Jeg kender Singleplus fra DK og den findes også i SE, men desværre er det svenske netværk temmelig dødt, så måske kigger jeg bare det forkerte sted? Desuden har jeg hørt om en ’bedstemors’-ordning, måske kender nogle til den og har erfaring med den? Det er lidt svært at være alenemor i udlandet uden et netværk, derfor ville en sådan ordning virkelig falde på et tørt sted ..... singlemor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 I Danmark findes singleplus.dk - men jeg har ikke fundet noget tilsvarende i SE. Skal vi ikke lave vores eget ? Jeg bor alene med Sarah på 5 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dahlan 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 Såklart :) Helt klart, vi ku starte noget selv :) Hvis der er andre, som savner lidt singleforælder-selskab både med og uden børn, så send mig en besked! Jeg har selv en dreng på 9 og en på 4! Sender dig en privat besked;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Er der ikke andre som har lyst til at være med ? Vi kunne f.eks: - hjælpe hinanden med at passe børn - lave fælles aktiviteter med børnene - lave aktiviteter uden børn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Er interesseret i forældrenetværk, passe hinandens børn, gå på legeplads eller lignende.. er dog ikke single, men passer vores søn alene hver lørdag, så keder mig lidt om lørdagen, kan da godt påtage mig at passe flere børn, mod pasning den anden vej eller lignende.. Venlig hilsen Pappa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dahlan 10 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2010 Altså hvis alle tre bor i Malmø burde det jo kunne lade sig gøre at lave et eller andet netværksagtigt ;-) Flere er velkomne - og sys ikke man behøver være single for at 'være med' - egentlig er målet 'bare' at få noget netværk. Det er bare ekstra nødvendigt, når man heller ikke har nogen partner at læne sig op ad mht pasning, aktiviteter, etc. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
christina½½ 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Hej. Jeg vil også meget gerne være med i jeres lille gruppe. Er dog heller ikke single, men har en søn på 10 måneder. Og savner rigtig meget noget netværk herover. Mvh Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Artved 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2010 Hejsa, en til singleforälder her, er gerne med på noget i malmö / skåne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Dahlan 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2010 ok, kan se der kommer interesse hen ad vejen - så måske sku man lave en mailgruppe & prøve at mødes over noget kaffe en søndag eftermiddag m/uden ungerne? Waynes's inde i centrum plejer at være et ok sted at ha børn med :) Nu kommer jeg bare med et forslag: hvad med d 25/4 (en søndag) ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kjensen 10 Anmeld indhold Besvaret June 23, 2010 Hej Dahlan jeg har sendt dig en privat besked. Jeg efterlyser også noget mere netværk i Malmö, både til hygge og til at kunne hjælpe hinanden. Lægger gerne hus til et møde Mvh Karina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites