Gio 23 Anmeld indhold Skrevet January 4, 2010 Jeg undrer mig over annoncerne oftest refererer til andet regstreringsnummer end på den, i annoncen, afbildede bil. Bl.a. http://www.blocket.se/eslov/Ford_Mondeo_1_8i_125HK_24615924.htm?ca=23_2&w=0 (tjek selv flere af UCARS annoncer...det er nærmere regelen end undtagelsen) Hvad har de gang i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Jeg undrer mig over annoncerne oftest refererer til andet regstreringsnummer end på den, i annoncen, afbildede bil. Bl.a. http://www.blocket.se/eslov/Ford_Mondeo_1_8i_125HK_24615924.htm?ca=23_2&w=0 (tjek selv flere af UCARS annoncer...det er nærmere regelen end undtagelsen) Hvad har de gang i? Det er da ikk kun dem. Sådan er det hos mange forhandlere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Så vidt jeg husker mht. annoncer på bytbil.com f.eks - så tildeles der automatisk et reg. nr. hvis der ikke indtastes et i annoncen. Men det der sidder på bilen, skal jo gerne matche med de info man får retur fra transportstyrelsen. Jeg finder det også underligt og mistænkeligt, at de ikke matcher hos den forhandler. Og når man så ser på de priser de holder sig, som ligger markant lavere end alle andre tit, så kan man jo frygte det værste hehe. Men har ingen erfaring med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 Ucars Var faktisk ved at køber en Mercer, der stod mindst 10k billigere end tilsvarende på nettet, deroppe for et ½ års tid siden, men fik bare en masse dårlige fornemmelser da jeg var der.... har senere hørt om en der købte en Bmw af dem, og han fandt senere ud af at den havde fået sine km stillet tilbage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2010 jeg köbte vinterhjul der .. rigtig fusker sigöjnerfirma.... man fik mest af alt fornemmelsen af at de 500 sät hjul de havde var tyvstjålne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites