Jump to content
cbpwr

Er det ulovligt at köre "den gamle" vej til Scanlines?

Recommended Posts

Hejsa. Er det blevet ulovligt at smutte til höjre ned forbi universitetet, når man skal med färgen, synes det er noget af en omvej den anden. Hvis jeg er sent på den snupper jeg den nede forbi universitetet, på den anden side hvis det var ulovligt burde vejen bare ende blindt. Man skal dog også huske hajtänderne, dem overset folk nogle gange...!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa. Er det blevet ulovligt at smutte til höjre ned forbi universitetet, når man skal med färgen, synes det er noget af en omvej den anden.
Ja! Der er opsat et skilt med en bil med streg over + en undertavle. Og man forstår det vel egentlig godt. Den anden vej er længere, men til gengæld kan du køre lidt hurtigere (ikke tilladt men god oversigt) så jeg tror forskellen i tid beløber sig til ganske få sekunder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ok... en helt anden ting, jeg forstår ikke hastighedsgrändsen på det stykke 2spor i hver retning + ingen sideveje... Burde väre 70km/t men ingen overholder den skiltede fart aligevel...
Det kan vi godt være enige om. Meget urimeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites