Jump to content
DMJ

Enkelttur - Malmö C -> Kastrup lufthavn - 8. Januar

Recommended Posts

Er der nogen der har tid, lyst og lejlighed samt ikke mindst plads i bilen til 2 personer med bagage (2 store kufferter plus håndbagage). Det ville passe fint at komme over mellem 08-10. Vi giver naturligvis gerne et tilskud til benzinen. Godt nytår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen der har tid, lyst og lejlighed samt ikke mindst plads i bilen til 2 personer med bagage (2 store kufferter plus håndbagage). Det ville passe fint at komme over mellem 08-10. Vi giver naturligvis gerne et tilskud til benzinen. Godt nytår.
Kører toget ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes, jeg kunne også tage bussen, få en helikopter til at flyve mig, svømme eller løbe over næste gang der er broløb. Jeg kunne selvfølgelig også tage min egen bil. Faktum er at jeg er bekendt med alle alternativerne, men jeg spurgte om der var nogen der havde to ledige pladser i bilen den pågældende morgen for en grund, hvis du ikke har det eller af andre grunde ikke ønsker at stille dig til rådighed så er der ingen grund til at svare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites