DMJ 10 Anmeld indhold Skrevet December 30, 2009 Er der nogen der har tid, lyst og lejlighed samt ikke mindst plads i bilen til 2 personer med bagage (2 store kufferter plus håndbagage). Det ville passe fint at komme over mellem 08-10. Vi giver naturligvis gerne et tilskud til benzinen. Godt nytår. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Er der nogen der har tid, lyst og lejlighed samt ikke mindst plads i bilen til 2 personer med bagage (2 store kufferter plus håndbagage). Det ville passe fint at komme over mellem 08-10. Vi giver naturligvis gerne et tilskud til benzinen. Godt nytår. Kører toget ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Kører toget ikke? Der er jo rigtig mange ledige taxaer, som har brobizz :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DMJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Yes, jeg kunne også tage bussen, få en helikopter til at flyve mig, svømme eller løbe over næste gang der er broløb. Jeg kunne selvfølgelig også tage min egen bil. Faktum er at jeg er bekendt med alle alternativerne, men jeg spurgte om der var nogen der havde to ledige pladser i bilen den pågældende morgen for en grund, hvis du ikke har det eller af andre grunde ikke ønsker at stille dig til rådighed så er der ingen grund til at svare ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites