Jump to content
tReaX

Køb af billet med rabatkort i Lufthavnen?!

Recommended Posts

Manden har altid kørt på månedskort så vi har ikke fået undersøgt muligheden for billetkøb i lufthavnen. Sagen er den at den 2. januar skal han med tog til DK og først hjem den 3. januar, så en returbillet købt den 2. fungerer vel ikke?! Så hvordan gør man det smartest hvis man gerne vil benytte sit Jojo rabatkort (eller hvad det nu hedder)?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man har altid kunne bruge Skåne rabat kortet i lufthavnen' date=' mon ikke det er ändret til JOJO nu?[/quote'] Det håber jeg, men manden sagde at de ikke havde de rigtige automater... Men håber på der er en rigtig automat og ellers må han jo købe en dansk billet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det håber jeg' date=' men manden sagde at de ikke havde de rigtige automater... Men håber på der er en rigtig automat og ellers må han jo købe en dansk billet.[/quote'] Der står man kan bruge jojo på kastrup... Jeg har ikke prøvet det selv, men for et par måneder siden stod de nu gamle automater lidt for sig selv..... Mht rejsetid:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er vist ikke mere end en uge siden jeg købte billet på Skånetrafikkens jojo automat i Kastrup, så det kan sagtens lade sig gøre. Der er både nye og gamle skånetrafik-automater klemt inde mel. nedgang til sporet og indchecknings-skrankerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites