Milla29 10 Anmeld indhold Skrevet December 29, 2009 Min nye rengøringsdame vil gerne ha mere at lave, så skriv en PM til mig hvis du er interesseret, så formidler jeg kontakten. Det skal dog være i Malmø, da hun ikke har bil og selv bor ved Folkets Park. Mathilde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stinepp 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2010 Hej! Hvad tager din rengøringshjælp i timen? PFT VH Stine Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2010 Ville jeg også gerne vide Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2010 100 sek i timen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2010 Hovedrengøring invendig af biler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Amalie123 10 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2010 Hej, vi mangler ny rengøringshjælp til at komme hver 14. dag. Vi bor i Västra Hamnen. Hvis hun stadig mangler noget arbejde, må hun meget gerne ringe på tlf: + 45 4227 2734. - Amalie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkcpl 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 Hej, Vi søger også da vi ikke er tilfreds med vores nuværende hjælp, vi bor i VH og kan kontaktes på tlf +45 29725657. Evt pm hendes kontakt info! Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret June 30, 2010 jeg bruger ikke hende her mere, men har fået en anden som måske har tid ? send pm hvis i vil have hende nr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites