Jump to content
hr.w

AutoClassica - Ystad

Recommended Posts

http://www.autoclassica.com/ - nogle erfaringer ? Har selv tidligere handlet hos Autoperformance med Trinity, som jeg kun kan give mine bedste anbefalinger - men han kan ikke lide Jaguar :-) SÅ - AutoClassica i Ystad ? anyone ??
Jeg har ikke selv handlet hos dem, men det jeg høre omkring dem er ikke altid positivt. Kvaliteten følger prisen, og prisen er generelt lav - ikk ? :-) Hvis du vil have jaguar så få autoperformance til at hente en hjem til dig ? - eller den skal måske være svensksåld ? Hvis trinity ikke vil handle jaguar, er jeg sikker på Andreas dernede vil være yderst behjælpsom :-) Alternativt er der også Hägganäs auto - servicen er helt i top(har handlet bil der før) som hos autoperformance, og de henter også biler hjem på bestilling. Men jeg er måske lidt farvet - da jeg primært har handlet biler hos Hägganäs og autoperformance, har en tendes til at blive der hvor jeg bliver behandlet godt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Autoclassica har ALTID mængder af spændende biler :) En af mine naboer - som arbejder med "skadareglering" hos Länsförsäkringar - slog nærmest korsets tegn, da vi ved en eller lejlighed talte om at købe bil der :eek: Spørg mig ikke lige hvorfor - det er et godt stykke tid siden ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har handlet et par gange med dem og Mats Larsson (som ejer det) er en en flink, om end lidt speciel, fyr. Jeg har både købt biler ud af forretningen, de har importeret for mig og sågar solgt en bil for mig i kommission. Jeg har også hørt at de har haft flere "sager" end andre, men de er vist også et af de firmaer i Sverige som har importeret flest biler. Lige præcis Jaguar ved jeg er Mats hjertebarn og han har altid mange stående. Men er det ikke som med alle de andre, få alle aftaler ned på skrift inden du skriver under på noget. Det kan være svært at komme tilbage med et problem bagefter og her er i sær Mats nok hurtigt videre til næste handel... Har efterhånden også handlet med de fleste i Skåne og jeg vil også gerne nævne Autoperformance for at skille sig ud. De virker lige den tand mere service minded og kræsne med hvad de sælger, som gør mig tryk. Et andet bud er 7hbil.se - jeg har også kun hørt godt om dem. Martin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kontaktede dem flere gange angående en Porsche jeg var interesseret i men de vendte aldrig tilbage.....endte istedet hos Häggenäs igen, hvor jeg også havde købt min nuværende bil, og det er da ik sidste gang jeg køber der :) 7hbiler ville jeg være lidt varsom med der har jeg haft en del grimme klagesager fra i mit tidl. job..og de "glemte" at fortælle en masse om en bil som vi kender en der var ved at købe. Og da de spurgte til det hørte de aldrig mere fra dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

AutoClassica har jeg heller ikke de bedste oplevelser med. Var dernede med en ven som ville köbe en 996 cab, men det var närmest umuligt at komme i kontakt med dem og efterfölgende få en prövetur!! Generalt går jeg efter bolden og ikke spilleren (i dette tilfälde bilen og ikke forhandleren), men når jeg köber/kigger på biler i "high-end" klassen besöger jeg KUN autoriserede eller nogle med et godt ry (Det kunne väre S-jonssonbil eller Autoperformance) Autoselect var også HERRE flinke og servicemindede, men nu er de opslugt af Autoropa, som er lidt mere popsmarte IMO. Men igen den dag jeg skal have en Ferrari, er det nok en god idé at besöge dem:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Autoclassica har ALTID mængder af spændende biler :) En af mine naboer - som arbejder med "skadareglering" hos Länsförsäkringar - slog nærmest korsets tegn, da vi ved en eller lejlighed talte om at købe bil der :eek: Spørg mig ikke lige hvorfor - det er et godt stykke tid siden ...
Lige en opdatering ... En anden nabo har ny bil i indkørslen. Nysgerrig som jeg er, går jeg på nettet hos transportstyrelsen for at se, hvad det er for en - lidt speciel - bil. Aha - en Chevrolet Colorado - siger mig præcis ingenting. Surfer lidt videre - og finder pudsigt nok bilens salgsannonce hos Autoclassica. Her bliver det så lidt interessant ... Autoclassica skriver "uttagen december 2008" - medens transportstyrelsen oplyser "i trafik första gången i Sverige: 2007-01-05". Retfærdigvis skal det nævnes at begge parter oplyser årsmodell/fordonsår 2005. Uden at tænke alt for meget over sagen hælder jeg nok til at tro mest på transportstyrelsen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites