michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2009 Endnu en klar til den raske lille metadebat' date=' og denne gang en af de sædvanligvis uretfærdigt behandlede individer, som dog af en eller anden grund bliver ved med at komme tilbage. En lille krølle på sagen er dog at det er en som går ind for fysisk vold mod andre debatører.... Hold kæft hvor er du langt ude michael k[/quote'] haha jamen skål .... du bör nok läse hvad jeg skrev igen og orker du ikke at läse hvad jeg skriver så kan du jo helt lade väre med at kommentere mine indläg... så fremstår du ikke så uintelligent du har åbenbart i din forskruede realitetssans (den anden verden end den föromtalte) fået det til at jeg bare vil udöve vold mod andre her på debatten.. var det tilfäldet havde jeg jo bare gjort det .. sverige er et af de lande i verden hvor det er nemmest at finde folk udfra meget få oplysninger .. men nej mit forslag var noget som både kunne väre sjovt og lärerigt for mange af os på et helt frivilligt plan men det fattede du jo tydeligtvis ikke hvilket jo bare peger ret kraftigt på at det er dig der er ret langt ude... måske du var en af dem der tränger til at komme ud og smage på den virkelige verden på mange punkter.. du er jo tydeligtvis et lille indelukket menneske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2009 Sikker på du vil stille op til sådan et arrangement ? hehe - du kommer jo aldrig til at forlade den ring, andet end når du blir båret ud :D Spas til side - ideen lyder griner nok - men folk skal forstå at det gør stadig motherfucker ondt at blive slået med et par boksehandsker :D hehe ja jeg er klar ... som jeg präcis har skrevet og skrev i mit förste indläg(som visse mennesker ikke kunne fatte eller ikke gad läse) skal det väre med det rette ustyr og regler... jeg gider ikke selv blive alvorligt skadet og har heller ikke lyst til at skade andre herinde.... så er eneste spörgsmål jo så bare om det nu også er mig der bliver båret ud hehe ja det kunne väre skidesjovt og ja det gör ondt men det gör fodbold og diverse andre sportsgrene jo også isär på amatörplan og FRIVILLIGT... bare så sune ikke föler sig tvunget eller truet eller noget andet hans underlige sind nu skulle kunne finde på at koge sammen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Hvis du ikke kan se forskellen på at arrangere hyggeboksning særskildt, og på at bringe det ind i en metadebattråd med angivelse at der er nogen som har brug for at få afløb for vrede og agressioner, og at der er nogen som har brug for at smage på den virkelige verden, så er du faktisk dummere end jeg troede.... eller rettere så er du lige så dum som jeg troede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Skal jeg ikke gøre det hele lidt nemmer for alle sammen. I kommer hjem til mig en efter en og får en på låget, Så har i alle prøvet det:D ( det bliver dog uden hansker ) Og det med at tro.. Ja det kan i gøre om søndagen i kirken.. I den virkelige verden skal man sgu vide ( er vide mon stavet rigtig- JA JEG ER OGSÅ FRA LOLLAND: til den der skrev at lolland = ordblindhed ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Hvis du ikke kan se forskellen på at arrangere hyggeboksning særskildt' date=' og på at bringe det ind i en metadebattråd med angivelse at der er nogen som har brug for at få afløb for vrede og agressioner, og at der er nogen som har brug for at smage på den virkelige verden, så er du faktisk dummere end jeg troede.... eller rettere så er du lige så dum som jeg troede.[/quote'] humm.. prøver du på at være sjov nu??? hentyder til din profil-- Hvis du kommer her fordi du er irriteret på mig, så glem det. Jeg har sikkert bare forsøgt at være sjov, uden at det er lykkedes. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 Hvis du ikke kan se forskellen på at arrangere hyggeboksning særskildt' date=' og på at bringe det ind i en metadebattråd med angivelse at der er nogen som har brug for at få afløb for vrede og agressioner, og at der er nogen som har brug for at smage på den virkelige verden, så er du faktisk dummere end jeg troede.... eller rettere så er du lige så dum som jeg troede.[/quote'] og med den kommentar bringer du dig NÄSTEN ned på det lamhedsniveau jeg tilskriver dig efter din sidste post... som sagt sprit nålen af og fortsät med at hygge dig i din egen lille verden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 JA JEG ER OGSÅ FRA LOLLAND: til den der skrev at lolland = ordblindhed ) hvem skrev det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 humm.. prøver du på at være sjov nu??? Ikke spor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2009 hvem skrev det? nok heller ikke ordret citeret :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites