Jump to content
Basse

Fyrværkeri 2009

Recommended Posts

lol Har sku aldrig forstået hvorfor alle jer som ikke skal bruge noget skal komme med kommentar til alt her inde på øresund som gio du skal ikke bruge noget og syntes det er tåbeligt hvorfor har folk brug for at blive hørt hele tiden og blande sig i åbenbart ligegyldige ting:confused: i må kede jer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har sku aldrig forstået hvorfor alle jer som ikke skal bruge noget skal komme med kommentar til alt her inde på øresund som gio du skal ikke bruge noget og syntes det er tåbeligt hvorfor har folk brug for at blive hørt hele tiden og blande sig i åbenbart ligegyldige ting:confused: i må kede jer...
Det går nok - Gio står tit for de komiske indlæg jo :D og så er han også "tvunget" til at læse det meste igennem. Pssstt...han er bare misundelig på vi både har råd til ny bil OG fyrværkeri *g* Eller også får han nok knald og bang, i sin fritid ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har sku aldrig forstået hvorfor alle jer som ikke skal bruge noget skal komme med kommentar til alt her inde på øresund som gio du skal ikke bruge noget og syntes det er tåbeligt hvorfor har folk brug for at blive hørt hele tiden og blande sig i åbenbart ligegyldige ting:confused: i må kede jer...
Fordi jeg har en mening der ikke passer dig, så mener du jeg bare skal tie stille? Eller er det fordi dit krudt-lager ikke tåler dagens lys, og der helst ikke skal komme fokus på faren ved ulovligt fyrværkeri - og fyrværkeri i det hele taget?
Det går nok - Gio står tit for de komiske indlæg jo :D og så er han også "tvunget" til at læse det meste igennem. Pssstt...han er bare misundelig på vi både har råd til ny bil OG fyrværkeri *g* Eller også får han nok knald og bang, i sin fritid ;-)
Om igen, Basse. Jeg læser ALT igennem, eftersom det nu engang er tjansen jeg har herinde. Og jeg er ikke misundelig på noget som helst. Men igen, du kender mig jo heller ikke.
når men du siger bare til hvis du fortryder ik angånede noget forurende krudt som vækker alle husdyr og mennesker ik :D
I er velkomne til at handle videre på PM eller i Køb & Salgs-afdelingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lol Du er bare en nar...:rolleye: du har så skide travlt med alle og alt her inde og jo du kigger da bare forbi lageret hvis du har lyst.... skriv i de debatter hvor du kan hjælpe folk med din viden og ikke der hvor du bare har behov for at blive hørt... hvilket du åbentlyst har meget brug for... hvis du skal bruge noget fra mig så sig til hvis ik så fuck af fra denne debat....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Om igen, Basse. Jeg læser ALT igennem, eftersom det nu engang er tjansen jeg har herinde. Og jeg er ikke misundelig på noget som helst. Men igen, du kender mig jo heller ikke.I er velkomne til at handle videre på PM eller i Køb & Salgs-afdelingen.
Humoren er da forsvundet i julen :-)
Du er bare en nar...:rolleye: du har så skide travlt med alle og alt her inde og jo du kigger da bare forbi lageret hvis du har lyst.... skriv i de debatter hvor du kan hjælpe folk med din viden og ikke der hvor du bare har behov for at blive hørt... hvilket du åbentlyst har meget brug for... hvis du skal bruge noget fra mig så sig til hvis ik så fuck af fra denne debat....
Ahh ingen grund til den slags ord :-) Vi overlever nok, dette er trods alt gratis og offentligt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humoren er da forsvundet i julen :-)
Alle dage kan ikke være lige sjove. Problemet ér at vi har med fyrværkeri at gøre. Dette må man ikke sælge som privatperson - og derfor billiger jeg ikke jeres lille offentlige køb/salgs-snak. Desuden har jeg en mistanke om at omtalte fyrværkeri heller ikke er helt lovligt (dette véd jeg dog ikke) - og så er vi helt på herrens mark, eftersom Sunddebatten også har visse juridiske ansvar i sidste ende. Og så er der den generelle etik herinde, som samtidig forsøges opretholdt. At slagteren så vælger at svine mig til, må stå for hans egen regning - og dén må jeg tage med ham herfra (på PM). God Jul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Va sker med det der "overkontrol på sunddebat"

Alle dage kan ikke være lige sjove. Problemet ér at vi har med fyrværkeri at gøre. Dette må man ikke sælge som privatperson - og derfor billiger jeg ikke jeres lille offentlige køb/salgs-snak. Desuden har jeg en mistanke om at omtalte fyrværkeri heller ikke er helt lovligt (dette véd jeg dog ikke) - og så er vi helt på herrens mark, eftersom Sunddebatten også har visse juridiske ansvar i sidste ende. Og så er der den generelle etik herinde, som samtidig forsøges opretholdt. At slagteren så vælger at svine mig til, må stå for hans egen regning - og dén må jeg tage med ham herfra (på PM). God Jul
Nu har jeg efterhånden set indgreb gang på gang der skrives noget her i debattråde, hvad er det for "overkontrol" der sker som om det var en lille grim kuglepen der lige hver gang skal ind og skrive "opdrager bemærkninger" vi er da voksen folk der nok selv skal sætte dagsorden hvad er ret og forkert - det må folk da selv bedømme så stop det der "overformynderi omgående" ALT bliver læst ...ja og kommenteret ! man får jo tynd mave af den kontrolmyndighed der spilles ud med. Dagens maggitering "frie vinger til individet og nuancer i debattråde" logger man også IP nummer og meddeler offentlige myndigheder hvad der skrive ...vor herre bevares.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu har jeg efterhånden set indgreb gang på gang der skrives noget her i debattråde, hvad er det for "overkontrol" der sker som om det var en lille grim kuglepen der lige hver gang skal ind og skrive "opdrager bemærkninger" vi er da voksen folk der nok selv skal sætte dagsorden hvad er ret og forkert - det må folk da selv bedømme så stop det der "overformynderi omgående" ALT bliver læst ...ja og kommenteret ! man får jo tynd mave af den kontrolmyndighed der spilles ud med. Dagens maggitering "frie vinger til individet og nuancer i debattråde" logger man også IP nummer og meddeler offentlige myndigheder hvad der skrive ...vor herre bevares.
Tag nu og stik piben ind, og se det overordnede billede omkring hvad der bliver gjort. Sjovt som en lille skare altid føler sig trådt på, og skal ind og råbe "Ulven kommer!" hver gang. Fakta ér at vi ikke gider børnehavesprog herinde, og ikke vil være medvirkende til åbenbare ulovligheder. Hvis i ikke kan klare lugten i bageriet, så er i velkomne til at handle andetsteds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tag nu og stik piben ind, og se det overordnede billede omkring hvad der bliver gjort. Sjovt som en lille skare altid føler sig trådt på, og skal ind og råbe "Ulven kommer!" hver gang. Fakta ér at vi ikke gider børnehavesprog herinde, og ikke vil være medvirkende til åbenbare ulovligheder. Hvis i ikke kan klare lugten i bageriet, så er i velkomne til at handle andetsteds.
Hold da op en svensk vinkel på ytringsfrihed ! ja det måtte jo komme skrid hvis i ikke nyder overarmen i skriveriet her ... Børnehavesprog ..tag lige og få dig lidt bredbånd i nuancer ! efterhånden ikke det kontrol iver folk sidder med skjult bag lukkede vinduer - tag og få luftet lidt ud, istedet for det der iver du påtager dig ! uden fuldmagt enhver der ikke kan li din KASSETÆNKNING i skal rette ind som jeg behager ..vel skal vi da ej ! Vi har dog trods alt en dåbsattest der siger vi er langt over din åbenbare bopæl på sunddebatten. Fordi folk ikke lige siger fra så samtykker man, vor herrebevares - få dog lufte lidt ud i den svenske luft der er så beklemt. Du kunne jo samtidigt overveje samme vej: ikke tåle lugten i bageri citat slut ! hvad er det for arrogance at spille ud med !! Det som "BASSE" omtaler er jo, at du blander dig konstant i tråde det er jo FAKTA ! og det støder åbenbart det kvindelige sind. Hverken ironi eller humor er noget der er på 1.sal. [Jeg forsvare ikke ulovligheder, men gider satme heller ikke sidde og læse på kontrol flipperi , spille dommer uden fuldmagt !] Nytårskrudt bliver omtalt som ulovligt - uden fakta jeg aner det ikke citat slut - Så hold dog dine meninger for dig selv istedet for at sprede rygter om dine private holdninger hvad du tror og absolut IKKE VED NOGET OM ! ring dog til politiet ! udleverer ip nummer så din lyst kan styres. Husk så lige på hvem startede den her bredside af svar på tiltale !! [støj skal bekæmpes der hvor den opstår]

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hold da op en svensk vinkel på ytringsfrihed ! ja det måtte jo komme skrid hvis i ikke nyder overarmen i skriveriet her ... Børnehavesprog ..tag lige og få dig lidt bredbånd i nuancer ! efterhånden ikke det kontrol iver folk sidder med skjult bag lukkede vinduer - tag og få luftet lidt ud, istedet for det der iver du påtager dig ! uden fuldmagt enhver der ikke kan li din KASSETÆNKNING i skal rette ind som jeg behager ..vel skal vi da ej ! Vi har dog trods alt en dåbsattest der siger vi er langt over din åbenbare bopæl på sunddebatten. Fordi folk ikke lige siger fra så samtykker man, vor herrebevares - få dog lufte lidt ud i den svenske luft der er så beklemt. Du kunne jo samtidigt overveje samme vej: ikke tåle lugten i bageri citat slut ! hvad er det for arrogance at spille ud med !!
Fik du selv luft? :laugh:
Det som "BASSE" omtaler er jo' date=' at du blander dig konstant i tråde det er jo FAKTA ! og det støder åbenbart det kvindelige sind.[/quote']Få selv styr på dine fakta. Det var primært slagteren der harcelerede, og ikke Basse.Hej - hvem er du? Jeg kender dig ikke - og du kender ikke mig. Og sådan lige p.t. så har jeg det fint med at det forbliver sådan. For du er da mindre hyggelig én - ihvertfald på skrift. Men det er jo set før (også herinde)' date=' at folk er diamentrale modsætninger på skrift kontra IRL.Min funktion som moderator er netop at holde sådanne ting væk. Hvis du er uenig, så synes jeg du skal klage til Admin.Du læser mine indlæg med slet ophidselse - og det er ikke sundt. Du kløjs tilsyneladende i meningen - og det kommer der kun fnidder ud af. Måske du selv skulle få lidt luft - og så lige læse tråden igennem én gang til - i rette tempo' date=' og uden at hyperventilere.Hvem snakker om lyst, udover dig? I tilfælde af ulovligheder, så plejer vi at "nøjes" med at rydde op, og slette relevante indlæg så hurtigt som det er os muligt. Husk på Nettet ikke er ingenmandsland juridisk set.Det du kalder "støj" er faktisk en ganske effektiv moderations-maskine, som på sjette år formår at holde denne debat på ret kurs. Og med jobbet følger det faktum, at jeg ikke kan være venner med alle. Det har jeg ikke et problem med, så længe mine "modstandere" er i mindretal, og flertallet fortsat spenderer en rum tid i vores lille leksika. Jeg skal da beklage at vi ikke er kompatible, os to. Men det bekymrer nu ikke mig, eftersom jeg bare gør hvad jeg er ansat til. Fortsat god(?) aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dobbelt metadebat yes..... I det røde ringhjørne har vi teknikentreprenøren og slagteren med sammenlagt 29 indlæg og det sædvanlige sludder om ytringsfrihed på Steens hjemmeside - og i det blå ringhjørne har vi Gio med 9.136 indlæg og det kølige (og lidt frelste) overblik..... DONG (p.s. hvem henter popcorn?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dobbelt metadebat yes..... I det røde ringhjørne har vi teknikentreprenøren og slagteren med sammenlagt 29 indlæg og det sædvanlige sludder om ytringsfrihed på Steens hjemmeside - og i det blå ringhjørne har vi Gio med 9.136 indlæg og det kølige (og lidt frelste) overblik..... DONG (p.s. hvem henter popcorn?)
Sune hehe ja det er sku ur-komisk at det her "problem" sådan lige popper op engang i mellem:laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sune hehe ja det er sku ur-komisk at det her "problem" sådan lige popper op engang i mellem:laugh:
En hurtig gennemgang af dokumentarfilmene fra blockbusters action sektion afslører jo at fundamentale problemer oftest kan løses i sidste øjeblik af en udefra kommende som har kendt til problemet i højst 5 minutter. Mon ikke det samme gør sig gældende her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En hurtig gennemgang af dokumentarfilmene fra blockbusters action sektion afslører jo at fundamentale problemer oftest kan løses i sidste øjeblik af en udefra kommende som har kendt til problemet i højst 5 minutter. Mon ikke det samme gør sig gældende her ;)
Jamen be my guest:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spørger du mig? I så fald er svaret nej! Hverken slagteren eller teknikentreprenøren er løsningen på noget som helst. Jeg foretrækker Gios kølige (og lidt frelste ;-) overblik - og JEGSKALSKUNOKSELVBESTEMME narrøve derhen hvor peberet gror. Men igen, jeg gider ikke at være en del af denne debat som andet end tilskuer, så kom frisk jeg har både popcorn og tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne artikel, kan måske give lidt stof til eftertanke, inden man investerer i (u)lovligt fyrværkeri- http://ekstrabladet.dk/112/article1275338.ece Den 38-årige mand, der blev anholdt, efter at politiet søndag fandt 600 kilo ulovligt fyrværkeri, blev i dag fremstillet i et grundlovsforhør i Retten i Roskilde. Han skal sidde varetægtsfængslet frem til 14. januar næste år. Manden solgte fyrværkeriet fra to store Mercedes-varevogne, der var parkeret på Løvager ud for nummer 1 i Greve. Blandt det beslaglagte fyrværkeri var fire 30 kilos bomber, som ifølge militærets sprængstofeksperter er overordentligt farlige og kræver mindst 100 meters sikkerhedsafstand. Kontakt politiet Folk, der har købt fyrværkeri af den 38-årige i Greve, opfordres til at kontakte politiet med det samme. Man skal under ingen omstændigheder selv transportere det ind til politistationen. Det må heller ikke bare smides ud, da det kan være forbundet med livsfare. Midt- og Vestsjællands Politi har lovet, at det vil se lempeligt på køberne af fyrværkeri, da det gælder om at få det ulovlige og livsfarlige fyrværkeri ud af cirkulation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jamen be my guest:th2:
Spørger du mig? I så fald er svaret nej! Hverken slagteren eller teknikentreprenøren er løsningen på noget som helst. Jeg foretrækker Gios kølige (og lidt frelste ;-) overblik - og JEGSKALSKUNOKSELVBESTEMME narrøve derhen hvor peberet gror. Men igen, jeg gider ikke at være en del af denne debat som andet end tilskuer, så kom frisk jeg har både popcorn og tid.
Hmm ... og jeg som troede at mit indlæg var så gennemvædet af sarkasme at det kunne selvantænde. Jeg ser måske bare lidt for meget 'The daily show' =(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lol I kommer også bare og kigger her alt det i vil... i er sku for sjove her inde... ulovligheder rend mig i røven.. i brænder sikkert cd.er film køre for hurtigt hver dag tænk hvis i kørte en ned ville i mon kunne tilgive jer selv... ville jeg kunne hvis en spræng en finger af eller mistet et øje.. sådan kan vi fortsæte hoder stadig på man ikke skal blande sig i ting man ikke vil have noget at gøre med... sååå ses vi eller skal jeg kigge eftet blå blink nu lol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I kommer også bare og kigger her alt det i vil... i er sku for sjove her inde... ulovligheder rend mig i røven.. i brænder sikkert cd.er film køre for hurtigt hver dag tænk hvis i kørte en ned ville i mon kunne tilgive jer selv... ville jeg kunne hvis en spræng en finger af eller mistet et øje.. sådan kan vi fortsæte hoder stadig på man ikke skal blande sig i ting man ikke vil have noget at gøre med... sååå ses vi eller skal jeg kigge eftet blå blink nu lol
Det der giver ikke mening. Hverken grammatisk eller indholdsmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det der giver ikke mening. Hverken grammatisk eller indholdsmæssigt.
det er nok fordi du er fra lolland :).. jeg fattede det ihvertfald godt og er enig .. har selv sagt det samme MANGE gange, bryder man selv regler og love, uanset störrelse, bör man ikke spille hellig når andre gör det ...så er man nemlig bare en klovn, som alligevel ikke fortjener at blive taget seriöst udover det bör vi satme snart lave et boksestävne blandt brugerne herinde selvfölgeligt med handsker og sikkerhedsudstyr så vi ikek skader hinanden for meget men bare for at folk kunne få aflöb for lidt vrede og frustrationer, og visse höjhellige folk herinde kunne smage lidt forsigtigt på den virkelige verden... den verden hvor man ikke kan tillade sig at opföre sig som man vil overfor hvemsomhelst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en klar til den raske lille metadebat, og denne gang en af de sædvanligvis uretfærdigt behandlede individer, som dog af en eller anden grund bliver ved med at komme tilbage. En lille krølle på sagen er dog at det er en som går ind for fysisk vold mod andre debatører.... Hold kæft hvor er du langt ude michael k

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er nok fordi du er fra lolland :).. jeg fattede det ihvertfald godt og er enig .. har selv sagt det samme MANGE gange, bryder man selv regler og love, uanset störrelse, bör man ikke spille hellig når andre gör det ...så er man nemlig bare en klovn, som alligevel ikke fortjener at blive taget seriöst udover det bör vi satme snart lave et boksestävne blandt brugerne herinde selvfölgeligt med handsker og sikkerhedsudstyr så vi ikek skader hinanden for meget men bare for at folk kunne få aflöb for lidt vrede og frustrationer, og visse höjhellige folk herinde kunne smage lidt forsigtigt på den virkelige verden... den verden hvor man ikke kan tillade sig at opföre sig som man vil overfor hvemsomhelst
Sikker på du vil stille op til sådan et arrangement ? hehe - du kommer jo aldrig til at forlade den ring, andet end når du blir båret ud (tror der er mere end et par, der gerne vil have en runde eller 2 mod dig....og andre hehe) :D Spas til side - ideen lyder griner nok - men folk skal forstå at det gør stadig motherfucker ondt at blive slået med et par boksehandsker :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites