Jump to content
Basse

Fyrværkeri 2009

Recommended Posts

For første gang i rigtig mange år, skal jeg til privatfest - og så skal der lidt fyrværkeri med sq hehe Men hvor i Malmø køber i jeres fyrværkeri ? - skal være the good stuff, ikke noget skod china-shit. Leder kun efter batterier og bomberør

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
på Hyllie kirkoväg ? den shell ? Hvad hedder det ? Hvornår er det grunden man kan købe det ? er der ikke noget med det kun er lige dagene før den 31. ?
ved sgu ik lige hvad den hedder der, men det er når du kommer nede fra os af, og køre mod Limhamn, så kommer vejen til et T-kryds og så kommer Shell inde på højre siden og den ligger inden på venstre. Plejer at være åben efter jul

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ved sgu ik lige hvad den hedder der' date=' men det er når du kommer nede fra os af, og køre mod Limhamn, så kommer vejen til et T-kryds og så kommer Shell inde på højre siden og den ligger inden på venstre. Plejer at være åben efter jul[/quote'] Eneste shell i limhamn er den på hyllie kyrkoväg - og der er ikke rigtig et t-kryds der. Sibbarp ligger der ikke noget :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Eneste shell i limhamn er den på hyllie kyrkoväg - og der er ikke rigtig et t-kryds der. Sibbarp ligger der ikke noget :(
det er den shell tank :) tror selve butikken ligger på Gustavsgatan :) Koordinater WGS84:N 55° 34' 47", E 12° 55' 36" Decimal:12.926718426570405, 55.57965977943871 (cirklen er så det T-kryds) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har igennem tiden brugt RIGTIG mange penge og tid på fyrværkeri da det har været min store passion, men efter det blev svært at få fat i RIGTIGT fyrværkeri (læs 6") osv så er det blevet lidt trist, sammen med at det lovlige fyrværkeri også at blevet mindre osv. men noget af det bedste jeg kender til at stadig "grand cru" (de lilla pakker fra harald skrald og sikkert også jem og fix) så det ville jeg gå efter, jeg brugte nok 6k forrige år på diverse ting, og generelt blev jeg meget skuffet over de meget dyre batt, man kunne købe her i SE. men nu får vi se i år om der er noget rigtig nice, så skal jeg nok opdatere. (d.1 jan :D ) husk der e rvideoer på www.harald-nyborg.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg køber hos en fyrværker. Kender en som har en lille butik ved siden af sit værksted.. Det er lidt dyrt = RIGTIG god kvalitet og ting du ikke får i butikkerne. Eneste minus er at den ligger på lolland. Men der er jeg ofte så for mig er det ikke det store.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tager jeg stille og rolig med grænserne - har læst postene omkring det :-) Tager over til DK den 30. - og blir jeg nappet, ja så blir jeg nappet :-) Så længe det ikke er ulovligt fyrværkeri som sådan (altså kanonslag og den slags) så er min samvittighed ganske ren. Men kan være Don A ikke er så ligeglad jo griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du vil have de alle skal tabe underkæben og skaffe dig respekt til den fest der så sig til.. har batterier på 42 kilo andet behøver jeg vist ikke at sige og flotte bomberør ovs ovs ovs der er intet og gentager intet der kan måle sig med det......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis du vil have de alle skal tabe underkæben og skaffe dig respekt til den fest der så sig til.. har batterier på 42 kilo andet behøver jeg vist ikke at sige og flotte bomberør ovs ovs ovs der er intet og gentager intet der kan måle sig med det......
Hehe 42kg - det lyder sindsygt :D Tror jeg skal have i mente at jeg skal stå på vesterbrogade og fyre af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lad mig sige det sådan du ville styrre hele vesterbro med sådan en alle ville gå helt amok den er bare vild ved ikke om nogen kender de der 4 tommers crysalt men til dem der gør så forestil jer der flyver flere 100 op i luften hele himlen bliver lyst op har aldrig set noget lignede komme for sådan en satan.. 2500 kr men alle pengene hver man behøver ikke andet ind den kan selvfølge også skaffe en masse andet inden for det der... men jeg tager mine foreholds regler da jeg ved de søger efter det :laugh: også derfor jeg sagens tør skrive det her inde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lad mig sige det sådan du ville styrre hele vesterbro med sådan en alle ville gå helt amok den er bare vild ved ikke om nogen kender de der 4 tommers crysalt men til dem der gør så forestil jer der flyver flere 100 op i luften hele himlen bliver lyst op har aldrig set noget lignede komme for sådan en satan.. 2500 kr men alle pengene hver man behøver ikke andet ind den kan selvfølge også skaffe en masse andet inden for det der... men jeg tager mine foreholds regler da jeg ved de søger efter det :laugh: også derfor jeg sagens tør skrive det her inde
Nå ja, alle de stakkels husdyr, der må lægge øre til det - skidt med dem, bare vi morer os :sick: :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Respekt" er nok et forkert ord. Jeg ser penge fordampe i den blå luft på få minutter, og trækker på smilebåndet når "tyskerne" går i gang med det store skyts. :rolleyes: Hvis der samtidig er tale om ulovligt fyrværkeri, så kommer "knallert" og "havn" ind i ligningen. For min skyld kunne de forbyde hele skidtet med det vuns! Og nej - jeg er ikke mere hellig end at jeg taler af egen, dyrekøbt, erfaring. Så vil jeg hellere bruge pengene på høj cigar og go' champut. Men igen - sådan er vi jo så forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"Respekt" er nok et forkert ord. Jeg ser penge fordampe i den blå luft på få minutter, og trækker på smilebåndet når "tyskerne" går i gang med det store skyts. :rolleyes: Hvis der samtidig er tale om ulovligt fyrværkeri, så kommer "knallert" og "havn" ind i ligningen. For min skyld kunne de forbyde hele skidtet med det vuns! Og nej - jeg er ikke mere hellig end at jeg taler af egen, dyrekøbt, erfaring. Så vil jeg hellere bruge pengene på høj cigar og go' champut. Men igen - sådan er vi jo så forskellige.
Syns man burde forbyde gamle udslidte biler - de forurener. Især audier :D Sådan er der så meget, og så uendelig lidt - når man får sin løn udbetalt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Syns man burde forbyde gamle udslidte biler - de forurener. Især audier :D Sådan er der så meget, og så uendelig lidt - når man får sin løn udbetalt :D
LOL:) næste år må vi holde en sunddebat-nytårs fest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites