Juff 10 Anmeld indhold Skrevet December 23, 2009 God jul og godt nytår når vi kommer så langt...... Gid 2010 må bringe mange og yderst interessante tråde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 Tak i lige måde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 God jul til alle, og et godt nytår :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 God jul og godt nytår :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 Bah, jeg er på arb! :( :D Gj og Gn til alle! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 Merry jul & happy nytår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 Jeg fik en søn i torsdags, så min jul er reddet:) glædelig jul allesammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 God jul til alle, håber i er kommet i julestemning :) Ellers kan årets "julekort" fra Fam. Stilling måske hjælpe :) http://elfyourself.jibjab.com/view/udnqNgCQxKT2q08quvjU Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 God jul til alle, håber i er kommet i julestemning :) Ellers kan årets "julekort" fra Fam. Stilling måske hjælpe :) http://elfyourself.jibjab.com/view/udnqNgCQxKT2q08quvjU For fanden, det er sjovt, Miriam! God Jul og Godt Nytår fra fam. Ekstrøm/Kalkar i Jakriborg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Også glædelig jul og et lykkebringende nytår herfra. Til lykke med sønnen Thomas. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Glædelig jul til jer alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Også glædelig jul herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Glædelig jul Glædelig jul fra Oxie - pas på derude - jeg ved af personlig erfaring, at det er glat i dag :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Fra Trelleborg skal der også lyde et stort 'Glædelig Jul' til alle på debatten. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Yop god jul og nytår.. Nu vil vi snart køre til Lolland og holde jul.. :th2: Så hvis i skal den vej så hold til højer på motorvejen da Volvo'en gerne vil hurtig frem. MUHAHAHA:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Følg julemanden på hans færd rundt om jorden... www.noradsanta.org Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hvalen 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Glædelig jul til alle på debatten!! Vh. Hvalen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2009 Glædelig jul til jer og jeres familier!:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2009 Glædelig Bag-jul til jer alle her fra viceværts-kontoret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2009 Tillykke Tillykke med ham! Jeg fik en søn i torsdags, så min jul er reddet:) glædelig jul allesammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2009 Jeg ønsker jer alle - det i ønsker for jer selv - i det nye år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites