drez27 10 Anmeld indhold Skrevet December 22, 2009 er der nogen der ved hvor jeg kan få ribbensteg.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 Coop, Jägersro centret plejer at have ribbensteg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 hjemme hos mor.Humoren må aldrig glemmes.God julm/u.ribbensteg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 Kører til Danmark og køber flæskesteg og ribbenssteg i morgen. Det er det bedste bud jeg kender. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Enitsirk 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 ICA Malmborgs Caroli er der nogen der ved hvor jeg kan få ribbensteg.. ICA Malmborg i Caroli Centeret, der har jeg set både ribbensteg og flæskesteg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael og carina 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2009 Man køber da flæskesteg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2009 Jeg har set begge varianter i Willys! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2009 Eller kør til en slagter og beskriv udskæringen til ham/hende. It ain't rocket science ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
drez27 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2010 Eller kør til en slagter og beskriv udskæringen til ham/hende. It ain't rocket science ;)[/quote kan du så ikke fortælle mig hvor der ligger en slagter....! for det dér citycross har aldrig det jeg skal bruge... og GLEM HALAL! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2010 kan du så ikke fortælle mig hvor der ligger en slagter....! for det dér citycross har aldrig det jeg skal bruge... og GLEM HALAL! De gule sider aka Eniro.se giver følgende http://gulasidorna.eniro.se/rubriker/r1000252/k%F6tt-%2C+slakteriprodukter/malm%F6 De her virker da meget interessante ... http://www.oresundsregionen.se/sv/foretag/132/malmo-kotthandel/index.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites