Jump to content
homer132

Hvor, Lækkert rensesæt til kamera og linse.

Recommended Posts

Julegavefristen strammer sit greb, og hvis der er nogen som ved hvor (fakstisk helt i kbh, da jeg er på job herovre disse dage) jeg kan opstøve et lækkert rensesæt til digital slr kamera samt objektiver, så vil jeg blive noget så glad :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Julegavefristen strammer sit greb' date=' og hvis der er nogen som ved hvor (fakstisk helt i kbh, da jeg er på job herovre disse dage) jeg kan opstøve et lækkert rensesæt til digital slr kamera samt objektiver, så vil jeg blive noget så glad :)[/quote']Goecker eller C/AV - bare for at nævne nogle få. Et tip: Begiv dig ikke ud i at rense sensoren på et DSLR, hvis du ikke ved hvad du laver. Det er ekstremt følsomme sager!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

C/AV hjemmeside er lukket. Goeker web handel link funger heller ikke :) af frygt for postdanmark skal det være fysisk butik. kan være jeg bare skal forsøge mig med standard butik, men var lidt ude efter et sæt med kulfiber hår (eller lign). skal nok lade være med at røre sensoren :) der er også indbygget sonic rens i mit kamera (har så ikke haft brug for funktionen, så ved ikke om det fungerer som det skal), men det er til gave, men skal give rådet videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
C/AV hjemmeside er lukket. Goeker web handel link funger heller ikke :) af frygt for postdanmark skal det være fysisk butik. kan være jeg bare skal forsøge mig med standard butik, men var lidt ude efter et sæt med kulfiber hår (eller lign).
De er begge fysiske butikker med tilknyttet webshop :rolleyes: C/AV's side er bare midlertidigt nede med databaseproblemer. Jeg nævnte de to specifikt, fordi de véd hvad de taler om og har med at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites