stine 10 Anmeld indhold Skrevet December 18, 2009 Hej der ude, Håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe med et måske åbentlyst spørgsmål:o Min mand og jeg flyttede hjem til Dk nov. 08, i den forbindelse solgt vi vores bolig med overskud. Dette deklarerede vi som vi skulle til skatteverket. Vi har så gået og ventet på brev fra dem om hvad vi skal betale i skat af fortjenesten. Idag har vi fået brev fra dem, men jeg er i tvivl om brevet. Her et uddrag: Resultat av 2009 års taxering enligt beslut 2009-11-28 Så här blev den pensionsgrundande inkomsten Pensionsgrundande inkomst.................... 0,- Så här blev taxeringen Taxerad och beskatningsbar förvärvsinkomst.............. 0,- Överskott av kapital.................. 68244,- Så här blev den slutliga skatten......... 20.473,- Det der undre mig er at manden skal betale 20.561,- og jeg 20.561?? Er dette en anden skat, jeg ikke er klar over vi skal betale, eller er det mon skat av vinsten?? Jeg er godt klar over at jeg burde ringe til skatteverket, og det gør jeg os hvis jeg ikke finder ud af det. Ville bare høre her først. Stine der er lidt:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2009 30 procent og så lidt renter oveni, hvis I venter med at betale til den dag, der står. Det passer vel meget godt, hvis de 68.000 er pr. næse vel at mærke, men det er de vel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
stine 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2009 Hej Nils, Vi har fået en hver med 68.000 også skal vi betale henholdsvis det ene og andet beløb heraf. Blev lige bange for at det var en helt anden skat. 1000 tak for dit svar. God jul. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites