larsk 14 Anmeld indhold Skrevet December 16, 2009 En facebookgruppe for danskere i skurups kommune? Kan se på de andre lokalfora at det er ved at være det nye hit Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Hvis du opretter, så ska jeg nok tilmelde mig:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Okay, så er den oprettet :th2: http://www.facebook.com/group.php?gid=210067838957 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Ha ha, og så har du nu fået en venneanmodning:) (og vi er 2 medlemmer i gruppen:th2:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2009 Ha ha' date=' og så har du nu fået en venneanmodning:) (og vi er 2 medlemmer i gruppen:th2:)[/quote'] Men der er basis for en massiv vækst. Vi må jo vente at få tilmelding fra EBL, Skallstorp, Dreier, Kim H, Samt flere jeg ikke lige kan huske nicket på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Og natten over blev vi så 11. Det må da kaldes tilvækst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
keno 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Facebook gruppe Og der kommer så en til når jeg kan komme på Fjollebogen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Jeg blev overrasket Jeg blev ret overrasker da jeg gik ind og inviterede venner, jeg havde faktisk ingen ide om hvor mange Danskere jeg kender i Skurup Og natten over blev vi så 11. Det må da kaldes tilvækst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Jeg blev ret overrasker da jeg gik ind og inviterede venner' date=' jeg havde faktisk ingen ide om hvor mange Danskere jeg kender i Skurup[/quote'] :D ja, du står vist ene om 99% af de inviterede. Men flot gået. Der var en del flere end jeg havde ventet og overhovedet vidste boede i kommunen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Men flot gået. Der var en del flere end jeg havde ventet og overhovedet vidste boede i kommunen.Med betragtning af hvor meget dansk man hører nede i Coop'en, så kommer der nok flere (hvis de altså er på FB såklart) Og tænk bare når Netto åbner, så kommer danskerne da væltende:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites