Jump to content
michael og carina

Vises Sparta Prag vs FCK på svensk Tv?

Recommended Posts

Kampen vises direkte på TV4 Sport. Kom så Sparta :th2:
hov hov unge mand....... husk nu at heja på dansk for fodbold når nu det er internationalt ;) Men det var da godt at hører for noget tid siden at dk nu får 2 hold til CL Kval....:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Cl Faktisk, som jeg læser det, er den kamp også direkte om den ekstra plads i CL kvalen. Tjekkerne kan faktisk tage den ved at vinde i morgen, nu da Irland og Schweiz har udspillet deres chance for at få flere europæiske point.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faktisk' date=' som jeg læser det, er den kamp også direkte om den ekstra plads i CL kvalen. Tjekkerne kan faktisk tage den ved at vinde i morgen, nu da Irland og Schweiz har udspillet deres chance for at få flere europæiske point.[/quote'] Tjekkiet er for langt bagud til at tage pladsen fra DK. Uanset hvad er DK sikker på 2 kval pladser fra 2011. Hvis FCK kan lave 8 point (2 for sejr) mere end Schweiz (Basel er stadig med, og videre til 1/32 med en sejr over Fulham) får DK en gruppespilsplads og en kvalplads. Dette kræver dog også at vinderen af dette års CL er et hold der også kvalificerer sig nationalt. Hvis CL vinderen IKKE er kvalificeret nationalt skal DK også forbi Grækenland hvilket kræver 9 point mere end dem. Dette bliver rigtig svært da Grækenland stadig har Olympiakos i CL og Panathinaikos i EL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Henviser lige til min yndlingsnørdeside: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/ Lige nu er DK nr. 14, jf.: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/crank2010.html Nr. 15 og op har mindst to hold i CL-kvalen, så vidt jeg kan læse ud af denne: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/access2010.html Mao skal vi faktisk overhales af 2 lande. Skotland og Belgien kan overhale DK, hvis alt går galt for os og godt for dem... Bemærk i øvrigt at vores hjemland er nr. 24.... Bedste hold er Helsingborg... De er nr. 144 !! Til sammenligning er FCK nr. 59 (lige pt), og AaB nr. 78... Selv du uvaskede klarer sig bedre som nr. 128... Så det står fælt til for de svenske hold

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Tjekkerne kan faktisk gå forbi DK. Det kræver dog at de vinder ALLE de sidst 10 kampe OG at Slavia Praha vinder deres sidste kamp på trods af at de ikke har noget at spille for. Det bringer tjekkiet op på 26,975 mod Danmarks 26,950. Tjekkerne skal nok mere satse på at gå forbi Belgien, men bliver også svært da Belgien stadig har 3 hold med mulighed for at gå videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skotland og Belgien kan overhale DK' date=' hvis alt går galt for os og godt for dem...[/quote'] Heldigvis ikke rigtigt :-) Skotland kan ikke længere overhale DK da de kun har celtic tilbage som ikke kan gå videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heldigvis ikke rigtigt :-) Skotland kan ikke længere overhale DK da de kun har celtic tilbage som ikke kan gå videre
Ahh ja... Sove i timen kan man jo altid :-D Djævlen ligger i detaljen. Det er ikke lige de skotske hold jeg følger i dagligdagen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites