LADYMARION 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2009 Hejsa Vi har en luft/vand pumpe som kun gider køre engang imellem. Og lige nu har den stået på 16 grader indendørs siden i nat. Har fundet et tlfnr på selve pumpen, men de tager den ikke. Er der andre man kan tage kontakt til? Mærket er Mecaterm AB Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Hejsa Vi har en luft/vand pumpe som kun gider køre engang imellem. Og lige nu har den stået på 16 grader indendørs siden i nat. Har fundet et tlfnr på selve pumpen, men de tager den ikke. Er der andre man kan tage kontakt til? Mærket er Mecaterm ABEthvert VVS-firma burde kunne hjælpe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
adegn 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Det lyder sgu' koldt marion. Jeg har et par gamle elradiatorer I kan låne hvis I vil - ind til I får det fixet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JakobH 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 I er altså velkommen til at kigge forbi og få varmen hvis det er ;-) Der er stadig masser af æbleskiver i fryseren... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Alternativt prøv at lægge et indlæg her: http://www.varmepumpsforum.com/ Der er mange kloge hoveder og måske, der er nogen der kan hjælpe inden du får fat på en VVS-er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 I er altså velkommen til at kigge forbi og få varmen hvis det er ;-) Der er stadig masser af æbleskiver i fryseren... BOMMERT af dig, hvor bor du. de skal da ikke ligge der og fryse.. på den anden side, skal op kl 03:45 i nat og til FUC**** århus og filme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Det lyder sgu' koldt marion. Jeg har et par gamle elradiatorer I kan låne hvis I vil - ind til I får det fixet. Tak for backup hvis det skulle blive nødvendigt:) Jeg fik endelig fat på firmaet og de kom ud for at konstatere at den ledning til termometeret var defekt, det kunne godt se ud som om at der var et dyr som havde gnavet i den. Så nu kører vores maskine igen på fulde tryk, skønt med varme i disse dage:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2009 Vi har 17,2 Havde en gut fra foreningen ude sidste vinter da temperaturen aldrig kommer over 21 grader - men de mente ikke der var noget galt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2009 Vi har 17,2 Havde en gut fra foreningen ude sidste vinter da temperaturen aldrig kommer over 21 grader - men de mente ikke der var noget galt Hold da op, så må I da have masser af skitøj og stearinlys for at holde lidt på varmen:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2009 Her i disse sparetider anbefales det at have omkring 19-20 grader i opholdsrum, og lidt koldere i soveværelset... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2009 Her i disse sparetider anbefales det at have omkring 19-20 grader i opholdsrum' date=' og lidt koldere i soveværelset... :)[/quote'] Den står på 19 grader nu, og det fungerer fint:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2009 Her i disse sparetider anbefales det at have omkring 19-20 grader i opholdsrum' date=' og lidt koldere i soveværelset... :)[/quote'] näh jeg har også max 21 i opholdsrum og gerne ca 14-15 i sovevärelset over det blir sgu for varmt ... marion köb en ny pumpe :) jeg bytter min ctc 8kw ud med en 11kw nu du kan få den gamle billigt den har ikke kört meget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 Vi har 17,2 Havde en gut fra foreningen ude sidste vinter da temperaturen aldrig kommer over 21 grader - men de mente ikke der var noget galt kan være pga der mang gas, prøvede de at tage gassen ud og se om der er nok i systemet? eks i min skal der være 1.45kg af R410 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites