Jump to content
LADYMARION

16 grader indenfor- HJÆLP

Recommended Posts

Hejsa Vi har en luft/vand pumpe som kun gider køre engang imellem. Og lige nu har den stået på 16 grader indendørs siden i nat. Har fundet et tlfnr på selve pumpen, men de tager den ikke. Er der andre man kan tage kontakt til? Mærket er Mecaterm AB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Vi har en luft/vand pumpe som kun gider køre engang imellem. Og lige nu har den stået på 16 grader indendørs siden i nat. Har fundet et tlfnr på selve pumpen, men de tager den ikke. Er der andre man kan tage kontakt til? Mærket er Mecaterm AB
Ethvert VVS-firma burde kunne hjælpe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
I er altså velkommen til at kigge forbi og få varmen hvis det er ;-) Der er stadig masser af æbleskiver i fryseren...
BOMMERT af dig, hvor bor du. de skal da ikke ligge der og fryse.. :laugh: på den anden side, skal op kl 03:45 i nat og til FUC**** århus og filme.:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det lyder sgu' koldt marion. Jeg har et par gamle elradiatorer I kan låne hvis I vil - ind til I får det fixet.
Tak for backup hvis det skulle blive nødvendigt:) Jeg fik endelig fat på firmaet og de kom ud for at konstatere at den ledning til termometeret var defekt, det kunne godt se ud som om at der var et dyr som havde gnavet i den. Så nu kører vores maskine igen på fulde tryk, skønt med varme i disse dage:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her i disse sparetider anbefales det at have omkring 19-20 grader i opholdsrum' date=' og lidt koldere i soveværelset... :)[/quote'] näh jeg har også max 21 i opholdsrum og gerne ca 14-15 i sovevärelset over det blir sgu for varmt ... marion köb en ny pumpe :) jeg bytter min ctc 8kw ud med en 11kw nu du kan få den gamle billigt den har ikke kört meget

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi har 17,2 :thumbup: Havde en gut fra foreningen ude sidste vinter da temperaturen aldrig kommer over 21 grader - men de mente ikke der var noget galt
kan være pga der mang gas, prøvede de at tage gassen ud og se om der er nok i systemet? eks i min skal der være 1.45kg af R410

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites