CAC 10 Anmeld indhold Skrevet December 10, 2009 Der har været en fyringsrunde på mit arbejde i forbindelse med noget outsoucing, og i den forbindelse har jeg nogle rigtigt gode kollegaer som er blevet arbejdsløse. Jeg kan personligt stå inde for dem, har arbejdet med dem i flere år, og ved at de indenfor hvert deres område er særdeles dygtige, og er nogle af de dygtigste mennesker jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med. De er indenfor områderne: software udvikling, IT og tech support af software samt IT admins Venligst kontakt mig via PM hvis nogen er interesserede, så formidler jeg gerne kontakten. Jeg vil gerne slå fast at jeg ikke tjener noget på dette, men ønsker blot at hjælpe mine kollegaer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2009 samt en marketing manager med mange års erfaring og en evne til hurtigt at forstå selv komplekse produkter.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2009 Hvis der er en supersælger iblandt, er jeg klar..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2009 heldigvis for mig, og desværre for dig så er svaret nej. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites