Jump to content
Toft

Findes der et par stærke arme i Skurup??

Recommended Posts

Mit nye løbebånd er netop ankommet i min garage, og nu skal det så "bare" bæres de sidste 15 meter ind i huset - i morgen aften. Det er kun underdelen af løbebåndet der skal bæres ind, men da den alene vejer 150 kg, så skal der bruges 6 personer til opgaven, og pt er vi nu kun 3. Så hvis du har tid og lyst til at hjælpe en 10 minutters tid i morgen aften, så ville det være super :) Jeg har nok en kold øl, eller en kop kaffe til efter seancen ;) Mvh, Toft

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mit nye løbebånd er netop ankommet i min garage, og nu skal det så "bare" bæres de sidste 15 meter ind i huset - i morgen aften. Det er kun underdelen af løbebåndet der skal bæres ind, men da den alene vejer 150 kg, så skal der bruges 6 personer til opgaven, og pt er vi nu kun 3. Så hvis du har tid og lyst til at hjælpe en 10 minutters tid i morgen aften, så ville det være super :) Jeg har nok en kold øl, eller en kop kaffe til efter seancen ;) Mvh, Toft
6 personer til 150 kg. Det må jeg sku nok sige:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 personer til 150 kg. Det må jeg sku nok sige:)
Du snakker som du har forstand... Tror du det er en vægtstang der er lavet til formålet at blive løftet på, eller det mon er en 211 cm lang ting der er meget uhandy og MEGET tungere i den ene ende end den anden? Ellers må du jo komme forbi, du kan vel bære for to mand :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du snakker som du har forstand... Tror du det er en vægtstang der er lavet til formålet at blive løftet på, eller det mon er en 211 cm lang ting der er meget uhandy og MEGET tungere i den ene ende end den anden? Ellers må du jo komme forbi, du kan vel bære for to mand :laugh:
Hidkaldt af Mimse :scared: Jeg kunne nok møde op, og jeg har faktisk en rimeligt god sækkevogn. Hvilket tidspunkt taler vi om? :flov: fik ikke lige læst hele tråden - kl. 19.30

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tøsedrenge... :D I sommers købte jeg et 170kg løbebånd som ligeledes blev læsset af i garagen, og herfra skulle ud af garagen, igennem haven, op på terrassen, ind i udestuen, og op af 2 trin ind til stuen. Det klarede vi 3 mand !! P.S. 2 af os sked næsten også i bukserne, men vi klarede den nu alligevel ret hurtigt. :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hidkaldt af Mimse :scared: Jeg kunne nok møde op, og jeg har faktisk en rimeligt god sækkevogn. Hvilket tidspunkt taler vi om?
Super :) Der kan desværre ikke bruges sækkevogn eller lign, det skal bæres det sidste stykke fra garagen og ind i huset. Det er i morgen kl 19.30 hvis du har tid? :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tøsedrenge... :D I sommers købte jeg et 170kg løbebånd som ligeledes blev læsset af i garagen, og herfra skulle ud af garagen, igennem haven, op på terrassen, ind i udestuen, og op af 2 trin ind til stuen. Det klarede vi 3 mand !! P.S. 2 af os sked næsten også i bukserne, men vi klarede den nu alligevel ret hurtigt. :laugh:
Tak for dit bidrag til tråden, jeg tror lige jeg læser det en gang til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Super :) Der kan desværre ikke bruges sækkevogn eller lign, det skal bæres det sidste stykke fra garagen og ind i huset. Det er i morgen kl 19.30 hvis du har tid? :th2:
Det skal jeg nok klare, må bare spise let (jvnf. Kenneths bidrag :surprise:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har faktisk forstand. Kan bare ikke se hvordan man skulle kunne være 6 mand om det? Det kommer vel an på de 2 andre:) desværre har vi et lille arr. På jobbet som kræver at vi er her et par timer om dagen, ellers havde jeg da gerne kigget forbi, når du nu endelig inviterer;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Normalt bruger man da også 6 mand til at bære en kiste (som vel i total vægt nærmer sig de 150 kg for en voksen mand). Jeg vil dog mene at 4 (en til hvert hjørne) burde være nok til 15 meter :) God arbejdslyst folkens!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...