Jump to content
ulmus

Farvel og tak!

Recommended Posts

Efter at være flyttet tilbage til DK (Tibirke Bakker) kommer jeg ikke til at bruge debatten mere. Jeg vil derfor godt sige tak til alle for både gode og dårlige spørgsmål og svar gennem de 8 år, jeg boede i Malmö. Desværre blev jeg tvunget til at flytte tilbage at helbredsmæssige grunde, men det var bestemt ikke med min gode vilje. - Jeg elsker Sverige!:love: Rigtig god jul og godt nytår til alle her på debatten.:) Mange hilsener Judith Elm Ulmus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efter at være flyttet tilbage til DK (Tibirke Bakker) kommer jeg ikke til at bruge debatten mere. Jeg vil derfor godt sige tak til alle for både gode og dårlige spørgsmål og svar gennem de 8 år, jeg boede i Malmö. Desværre blev jeg tvunget til at flytte tilbage at helbredsmæssige grunde, men det var bestemt ikke med min gode vilje. - Jeg elsker Sverige!:love: Rigtig god jul og godt nytår til alle her på debatten.:) Mange hilsener Judith Elm Ulmus
Selv tak, Ulmus;) Ja, der var ærgeligt, jeg ved jo, hvor meget du holder af Sverige. Nu er der heldigvis ikke så langt til Helsingborg fra det Nordsjællandske. Også tak for alle dine fine fotos du har taget gennem årene. Og når det nu skulle være, så er Tibirke Bakker da ikke det værste sted at havne:th2: Også rigtig god jul og godt nytår til dig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites