Jump to content
Nelson

Part søges

Recommended Posts

Vi søger en voksen, erfaren rytter, som har tid og lyst til at ride vores hest to gange om ugen. Dublin er en flot, veltilredet fuldblodsvallak, som står på privatstald tæt ved Svågertorp. Henvendelse til Lone Denker, lone@denker.dk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Jeg ville høre lidt mere om ham. Alder og i den sammenhæng hvor han er i sin uddannelse. Hvor høj er han? Jeg er en pige/ung kvinde på 36 år der har redet de sidste 16, har aldrig selv haft hest, men har haft halvpart/helpart de sidste 15 år. Hvad er prisen for at ride ham? Mvh Pernille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Pernille Dublin er 10 år gammel og 168 cm høj. Salli (min datter på 15) konkurrerer i spring 110 cm. Mht dressur får han pt privatundervisning ugentligt, men vi har ikke stillet op til konkurrence på ham. Han fungerer godt i undervisningen og er meget smidig. Købte ham i februar. Han er super omgængelig. Det koster 800 sv. kr. pr måned for to gange ugentligt. Herudover ønsker vi os en part, som kan tage Dublin ekstra, når vi er på ferie eller lign. Du kan evt ringe på tlf nr +45 4014 6279 og høre nærmere. Mvh Lone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites