Paul 26 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2009 Hvis man ikke brokker sig over småting' date=' skal man jo brokke sig over store ting...[/quote'] Tja, at brokke sig er en virkelig dårlig erstatning for at gøre noget ved sagen - og så er det da tosset at brokke sig over småting, i stedet for bare at gøre noget ved dem. De store ting kan man jo sjældent gøre så meget ved alligevel. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jensren 10 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2009 ingen svar fra den utilpassede mors dreng,hvor aftjänte du din värnepligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret December 11, 2009 FFS man får jo lyst til at flytte til afghanistan når man ser danskere sidde og göre sig bort på den måde... macpack du har ikke formået at remse en eneste ulempe op som ikke findes i tifold i danmark... jeg kan ikke finde en eneste ulempe ved sverige som ikke findes i dk men jeg kan fandme finde mange ulemper ved dk som ikke findes i sverige... hvis disse ting er dine störste problemer i livet og ligefrem gör at du vil flytte tilbage ... så kom dog igang men når du så skal whine en gang i minuttet over hvor dårligt dk er så gör det venligst et andet sted .. det er da pinligt som dansker at se på det der... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2009 Nu har selv de lalleglade liberalister fattet problemets omfang, og folketinget kan snart tælle til 90 eller mere i denne sag, så det lader til at du er ved at være fanget i lægens klør på begge sider af sundet. http://politiken.dk/indland/article858657.ece Og da danskerne nu skal til at have samme regler som svenskerne, viser historien vel ret beset at svenskerne var klogest. Måske skulle du prøve at se diverse begræsninger som hjælp til selvhjælp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2009 Her blev jeg godt nok lidt små sur, da vi var overbevist om at de havde anulleret den eftersom vi jo fik garage plats, som de selv tilbudte os.. Men nej, man skal selv åbne munden og sige man ikke vil have den parkings plats.. Syntes bare dette her er noget nonsens svensk samarbejde..!! well, jeg har beholdt min parkeringsplads selvom jeg fik en i garagen, det er nemt når der kommer besøg at der så lige er en parkeringsplads til dem, eller hvis jeg nu ikke lige gider holde i garagen..... Jeg ved flere i området har samme "ordning" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Endnu en grund til at ikke at flytte tilbage til DK. http://ekstrabladet.dk/112/article1269307.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Endnu en grund til at ikke at flytte tilbage til DK. http://ekstrabladet.dk/112/article1269307.ece Æh der er altså noget, vi bliver nødt til at fortælle dig, det KAN også ske en enkelt gang i Sverige, at der bliver brændt en bil af. Eller som der altid står så fint i Sydsvinske: "En bil begyndte at brænde." :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Så kan man flytte til Dk da bildørerne larmer for meget i Se når de lukkes.... http://sydsvenskan.se/omkretsen/lomma/article598717/Smallande-bildorrar-stor-somn.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 Tre gånger per natt är det rimligt att man blir väckt av smällande bildörrar enligt gällande norm. Det er jo derfor, vi bor i Sverige. I Danmark SEJLER den slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
cbpwr 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2009 øhhh kan kun sige ingen tvinger folk til at blive i Sverige. Kan man ikke lide lugten i bageriet kan man bare smutte..... Og helst uden først at havde givet udtryk for at man synes de svenske regler og svenske personer som følger dem er latterlige. Fordi vi andre som danskere godt kan forstå og følge dem, så lad venligst være med at ødelægge vores IMAGE, som danskere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites