Jump to content
macpack

D.7/12-Endnu en grund til at flytte til Danmark

Recommended Posts

Hvis man ikke brokker sig over småting' date=' skal man jo brokke sig over store ting...[/quote'] Tja, at brokke sig er en virkelig dårlig erstatning for at gøre noget ved sagen - og så er det da tosset at brokke sig over småting, i stedet for bare at gøre noget ved dem. De store ting kan man jo sjældent gøre så meget ved alligevel. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

FFS man får jo lyst til at flytte til afghanistan når man ser danskere sidde og göre sig bort på den måde... macpack du har ikke formået at remse en eneste ulempe op som ikke findes i tifold i danmark... jeg kan ikke finde en eneste ulempe ved sverige som ikke findes i dk men jeg kan fandme finde mange ulemper ved dk som ikke findes i sverige... hvis disse ting er dine störste problemer i livet og ligefrem gör at du vil flytte tilbage ... så kom dog igang men når du så skal whine en gang i minuttet over hvor dårligt dk er så gör det venligst et andet sted .. det er da pinligt som dansker at se på det der...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har selv de lalleglade liberalister fattet problemets omfang, og folketinget kan snart tælle til 90 eller mere i denne sag, så det lader til at du er ved at være fanget i lægens klør på begge sider af sundet. http://politiken.dk/indland/article858657.ece Og da danskerne nu skal til at have samme regler som svenskerne, viser historien vel ret beset at svenskerne var klogest. Måske skulle du prøve at se diverse begræsninger som hjælp til selvhjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her blev jeg godt nok lidt små sur, da vi var overbevist om at de havde anulleret den eftersom vi jo fik garage plats, som de selv tilbudte os.. Men nej, man skal selv åbne munden og sige man ikke vil have den parkings plats.. Syntes bare dette her er noget nonsens svensk samarbejde..!!
well, jeg har beholdt min parkeringsplads selvom jeg fik en i garagen, det er nemt når der kommer besøg at der så lige er en parkeringsplads til dem, eller hvis jeg nu ikke lige gider holde i garagen..... Jeg ved flere i området har samme "ordning"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

øhhh kan kun sige ingen tvinger folk til at blive i Sverige. Kan man ikke lide lugten i bageriet kan man bare smutte..... Og helst uden først at havde givet udtryk for at man synes de svenske regler og svenske personer som følger dem er latterlige. Fordi vi andre som danskere godt kan forstå og følge dem, så lad venligst være med at ødelægge vores IMAGE, som danskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites