zabel 10 Anmeld indhold Skrevet December 6, 2009 Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker, men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker' date=' men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne?[/quote'] ICA forhandler det, også i deres ica nära :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
homer132 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2009 Ica maci ved ystadsvägen har endda tullip jule postej. Den er ikke at kimse af :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2009 Grise er også svin Jeg holder meget af Tulips baconleverpostej med appetit agurker' date=' men nu er både den lokale Coop og Coop i Jägersro holdt op med at sælge det. Hvorfor? Er det en del at en køb svensk kampagne?[/quote'] ICA sælger Tulip leverpostej, de har også Shulstad brød og de andre ting vi skal have for at overleve her. :th2: Kunne godt være en taktisk manøvre, Sverige bevæger sig på en knivsæg i forhold til EU med deres køb svensk. Den svenske ombudsmand har givet DK medhold i nogle af vores klager, men nu har de fundet på at sige at produkterne ikke nødvendigvis skal være svenske, men "produceret efter svenske principper", de principper som de er så stolte af.......: http://www.ettlivsomgris.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KThorup 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2009 Willys sælger også flere af Tulips leverpostejer, bl.a. baconudgaven. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2009 Nu er ICAs egen leverpostej nu heller ikke ringe syns jeg hehe - den smager gooooooodt :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites