Jump to content
larscph

Cykel med Øresundstoget

Recommended Posts

Koster en børnebillet :thumbdown Cykel. En vanlig cykel får du ta med dig i mån av plats. På Öresundstågen finns det plats för 9st/tågsätt. Cykeln måste ha en egen biljett och åker för barnpris. Köper du biljett via webbplatsen välj Barn 7-15 för att köpa en "cykelbiljett". I Skåne finns det vissa avgångar i rusningstid som inte tar cyklar, förutom tiden 15 juni -15 augusti. Cyklar kan inte tas med på sträckan Alvesta - Kalmar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg spurgte engang.. du skal købe en børnebillet HVER GANG og hvis der ikke lige er plads til cyklen på den pågældende afgang, så skal du stå af med din cykel. Resultatet er så at jeg har en cykel på begge sider af sundet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg spurgte engang.. du skal købe en børnebillet HVER GANG og hvis der ikke lige er plads til cyklen på den pågældende afgang' date=' så skal du stå af med din cykel. Resultatet er så at jeg har en cykel på begge sider af sundet[/quote'] Kan man mon ikke købe et månedskort? I øvrigt kan man jo overveje at købe en klapcykel, hvad jeg selv har gjort. Jeg har dog aldrig ligefrem pendlet med den. Fordelen er, at man ikke skal betale billet og desuden bliver det nemmere at mase sig ind i cykelafdelingen eller hvad den hedder, afdelingen for bredmåsede mugne madammer med skabskufferter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites