larscph 18 Anmeld indhold Skrevet December 6, 2009 Halløj..... Er der nogen der kende de nærmere regler og priser for at have sin cykel med over broen med toget når man pendler fast? Syntes ikke helt der står noget på Skaanetrafikkens webside.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 Koster en børnebillet :thumbdown Cykel. En vanlig cykel får du ta med dig i mån av plats. På Öresundstågen finns det plats för 9st/tågsätt. Cykeln måste ha en egen biljett och åker för barnpris. Köper du biljett via webbplatsen välj Barn 7-15 för att köpa en "cykelbiljett". I Skåne finns det vissa avgångar i rusningstid som inte tar cyklar, förutom tiden 15 juni -15 augusti. Cyklar kan inte tas med på sträckan Alvesta - Kalmar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 jeg spurgte engang.. du skal købe en børnebillet HVER GANG og hvis der ikke lige er plads til cyklen på den pågældende afgang, så skal du stå af med din cykel. Resultatet er så at jeg har en cykel på begge sider af sundet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 Det er da hetz mot folkgrupp!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 jeg spurgte engang.. du skal købe en børnebillet HVER GANG og hvis der ikke lige er plads til cyklen på den pågældende afgang' date=' så skal du stå af med din cykel. Resultatet er så at jeg har en cykel på begge sider af sundet[/quote'] Kan man mon ikke købe et månedskort? I øvrigt kan man jo overveje at købe en klapcykel, hvad jeg selv har gjort. Jeg har dog aldrig ligefrem pendlet med den. Fordelen er, at man ikke skal betale billet og desuden bliver det nemmere at mase sig ind i cykelafdelingen eller hvad den hedder, afdelingen for bredmåsede mugne madammer med skabskufferter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret December 6, 2009 Kan man mon ikke købe et månedskort?. Nej. Det ville så være et Øresundskort til børn og sådan et findes slet ikke. (Der findes heller ikke et cykel-øresundskort) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites