Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2009 Som en opfølger på den gode idé om en facebook gruppe i Trelleborg, så ville jeg da lige gør opmærksom på Vellinges ditto :) http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=24744819079&ref=search&sid=1345056328.3865331525..1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jesperfg 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Vellinge - så er vi jo næsten naboer... *lol* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 luk det der facebook.. det gør dig bare bims, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 luk det der facebook.. det gør dig bare bims' date='[/quote']Man skal bare holde sig fra visse dele af det - så går det fint, Martin :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Man skal bare holde sig fra visse dele af det - så går det fint' date=' Martin :p[/quote'] det er for sent for mig :) jeg h:)r fået kuk i kuk-kassen:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 det er for sent for mig :) jeg h:)r fået kuk i kuk-kassen:laugh:Bims i lampetten...i dit tilfælde . Fair nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Bims i lampetten...i dit tilfælde . Fair nok. den var god I HMI lampetten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 I 2......ut a' min kiosk................!! :d Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 I 2......UT A' MIN KIOSK................!! :D Og hold jeres netdating andre steder.........og det skulle komme fra dig...wow Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Sidder du og retter i mit indlæg.............???????? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Sidder du og retter i mit indlæg.............???????? :DJa - selvføgelig, Rikke-pigen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites