nico1301 10 Anmeld indhold Skrevet November 30, 2009 jeg har prøvet at søge i forumet men har ikke kunne finde noget jeg er 18 år og er igang med at finde ud af om det kan betale sig for mig at flytte til sverige min far bor der ovre... jeg har kigget på priser på danske forsikringer og sådan men kan jo ikke se de svenske da jeg ikke har personummer så ville høre jer om nogle af jer ved om det kan betale sig evt. noget bevis på det hvor meget billgere er forsikringen ca?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 jeg har prøvet at søge i forumet men har ikke kunne finde noget jeg er 18 år og er igang med at finde ud af om det kan betale sig for mig at flytte til sverige min far bor der ovre... jeg har kigget på priser på danske forsikringer og sådan men kan jo ikke se de svenske da jeg ikke har personummer så ville høre jer om nogle af jer ved om det kan betale sig evt. noget bevis på det hvor meget billgere er forsikringen ca?? Du skal da ikke ha en forsikring for at flytte! Det kan jeg forsikre dig om ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nico1301 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 ups jeg var nok ikke tydelig nok bilforsikring var det jeg tænkte på Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 *hmmmpfff mmm vrr pvfffff* http://tinyurl.com/yze7vxl Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nico1301 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 flot nu er du jo lidt for langt fremme i skoene hvordan skal jeg beregne det uden person nummer?? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 nu er du jo lidt for langt fremme i skoene hvordan skal jeg beregne det uden person nummer??Se...det var jo lidt meningen med det hele, at du lige skulle lure lidt på de eksisterende indlæg - eftersom det ér et af de all-time mest stillede spørgsmål herinde. Se - nu sagde jeg det alligevel, dét dér med søgefunktionen :o Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 *hmmmpfff mmm vrr pvfffff* http://tinyurl.com/yze7vxl :lol: Du MÅ fortælle, hvordan laver man sådan en Google ani.gif? ROFL. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nico1301 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 Se...det var jo lidt meningen med det hele, at du lige skulle lure lidt på de eksisterende indlæg - eftersom det ér et af de all-time mest stillede spørgsmål herinde. Se - nu sagde jeg det alligevel, dét dér med søgefunktionen :o hold da kæft man du er da 10% dummer end vådt bølge pap man !!!! din mor må fandme være grim man for du har da fået tæsk mens du lå i hendes mave med den hjerne du har spasser Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 Nå, da for en venlig fyr. Nok er Trio lidt irriterende engang i mellem, men 10% dummere end vådt bølgepap er han da ikke, tror jeg. Selvom det er længe siden jeg har haft fat i vådt bølgepap. Nå, sov godt alligevel Thage Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2009 jeg har prøvet at søge i forumet men har ikke kunne finde noget jeg er 18 år og er igang med at finde ud af om det kan betale sig for mig at flytte til sverige min far bor der ovre... jeg har kigget på priser på danske forsikringer og sådan men kan jo ikke se de svenske da jeg ikke har personummer så ville høre jer om nogle af jer ved om det kan betale sig evt. noget bevis på det hvor meget billgere er forsikringen ca?? Jeg vil skyde på 12.000 SEK ca. for trafikforsikring (dansk ansvar) men det er afhængigt af bilen. Baseret på at det er det beregnerne som udgangspunkt giver mig. Når de får oplysningerne på kørekortet så falder den betydligt. Så vidt jeg forstår så kigger svenskerne mest af alt på bilen, chaufførens alder, hvor længe han har haft kørekort og skader inden for de sidste 2 år. Hvis du er 18, så er det op af bakke fra starten af, men det er jo heller ikke nogen overraskelse. Køber du en geilet bil, så bli'r det dyrere. Men antal skader inden for de sidste 2 år må da være et minimum. hold da kæft man du er da 10% dummer end vådt bølge pap man !!!! din mor må fandme være grim man for du har da fået tæsk mens du lå i hendes mave med den hjerne du har spasser Det er skuda den værste gang lort, jeg længe har hørt! Der savnes fornuft og kommaer i den sætning. Hvis du ikke har tålmodighed til at bruge søgefunktionen på et simpelt forum, så gør du ikke en evt. flytning til Sverige lettere. Hvis du havde fulgt hans link havde du fundet en masse svar. F.eks. den her http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=18424 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 hold da kæft man du er da 10% dummer end vådt bølge pap man !!!! din mor må fandme være grim man for du har da fået tæsk mens du lå i hendes mave med den hjerne du har spasserHer prøver jeg at hjælpe... Farvel, mester. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Stavning Hvor er det kedeligt at unge mennesker ikke lärer at stave idag:flov:hold da kæft man du er da 10% dummer end vådt bølge pap man !!!! din mor må fandme være grim man for du har da fået tæsk mens du lå i hendes mave med den hjerne du har spasser Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2009 Men hvor herligt at det lige var Gio med den store forsvind-knap han løb ind i. Han bliver næppe det store savn. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 Sympatisk ung mand.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 hold da kæft man du er da 10% dummer end vådt bølge pap man !!!! din mor må fandme være grim man for du har da fået tæsk mens du lå i hendes mave med den hjerne du har spasser Det er helt klart den rigtige attitude du lægger for dagen, hvis du vil have hjælp! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 hahaha kæft en tåbe.....godt du tog dig kærligt af ham Gio Han kunne åbenbart ikke selv læse at det var en MOD han svinede til. Ja ham kommer vi vist ikke til at savne :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2009 kæft en tåbe.....godt du tog dig kærligt af ham Gio Han kunne åbenbart ikke selv læse at det var en MOD han svinede til. Ja ham kommer vi vist ikke til at savne :)MOD eller ej - han var røget ud alligevel, uagtet hvem han havde svinet sådan til herinde (i sit syvende indlæg! ) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites