Jump to content
dannemare

Stillingsopslag: Windows-sysadm

Recommended Posts

En stilling er netop blevet ledig hos os. Det drejer sig lidt kort fortalt om en teknisk stilling til vores ene server- og netværksinfrastruktur ud mod kunderne (produktionsmiljø) såvel som lidt Intern IT (herunder Exchange-server, filservere m.m.). Begge miljøer er overvejende Windows-baseret. Vi står over for at skulle forny megen af vores infrastruktur i omtalte produktionsmiljø, bl.a. også gennem en øget anvendelse af VMWare eller anden virtualisering-teknologi, så der er rig mulighed for her at sætte eget præg på den nye infrastruktur i samarbejde med vores anden Windows-sysadm. Det forventes, at man kommer med flere års erfaring fra lignende stillinger i rygsækken. Ydermere lægger jeg stor vægt på, at man er systematisk og resultatorienteret. Lidt om os: Telecom Scandinavia A/S, Frederiksberg (30 min. fra betalingsanlægget). Vi er en mindre IT/tele-virksomhed med fokus på IVR-, SMS-, og voicemail-tjenester. Vi har to - uafhængige af hinanden - produktionsmiljøer. Et Unix-baseret miljø hosted i Lyngby og et anden miljø hosted i Ejby, som overvejende er Windows-baseret. Vi er 20 mand i alt, hvoraf halvdelen af os sidder i Teknisk afdeling med ansvar for nyudvikling såvel som drift af vores tjenester. Stemning og arbejdsmiljø i virksomheden er supergod og afslappet. Det er uden sammenligning den bedste virksomhed, jeg har været hos (i 3,5 år nu) med kollegaer, man kan grine og pjatte med sideløbende med al det seriøse. Der er fleksible mødetider og mulighed for hjemmearbejdsdage med de sædvanlige goder som arbejdsgiverbetalt Internet hjemme, fri telefon, osv. En god frokostordning er der også samt sodavand i køleskabet til fri afbenyttelse. Egen parkeringskælder under bygningen har vi såmænd også. Stillingen er ikke slået officielt op endnu, og der eksisterer således ikke p.t. et egentligt stillingsopslag (ud over ovenstående lidt abstrakte beskrivelse), men hvis jeg med ovenstående har fået vækket nogens interesse, må man endelig give mig et kald eller sende mig en mail. Venlig hilsen Frederik Dannemare, Driftschef Telecom Scandinavia A/S fda@telecomscandinavia.dk Mobil: 30 28 87 18

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En stilling er netop blevet ledig hos os. Det drejer sig lidt kort fortalt om en teknisk stilling til vores ene server- og netværksinfrastruktur ud mod kunderne (produktionsmiljø) såvel som lidt Intern IT (herunder Exchange-server' date=' filservere m.m.). Begge miljøer er overvejende Windows-baseret.[/quote']Jeg springer over - men hils Henrik Rasmussen :) (Verden er lidt lille til tider *hehe*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heej, er stilling stadig åben? for så ville jeg meget gerne sende dig en angsøgning Er udd. datafagtekniker
Stillingen er netop blevet besat. Med mindre noget helt uventet skulle indtræffe, skrives der kontrakt i løbet af næste uge. Tråden må gerne lukkes... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...